مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • .: قابل توجه پیمانکاران پایه چهار رشته ابنیه و پایه پنج رشته توأم ابنیه و تأسیسات :.

      فراخوان 4 (ارزیابی کیفی پیمانکاران - اجرای ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر)

      کد: 8313
      ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
      فراخوان 4 (ارزیابی کیفی پیمانکاران - اجرای ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان بوشهر)

       مؤسسه مسکن طلاب و روحانیون (عمران نورگستر) در نظر دارد، نسبت به ارزیابی کیفی پیمانکاران و تهیه فهرست بلند برای دعوت به مناقصه محدود طبق شرایط زیر اقدام نماید:

        شماره مناقصه:

      1005/ف پ/95/077

      .:*********************:.

      موضوع مناقصه:

       عملیات اجرای اسکلت، سفت کاری، نازک کاری، اجرای تأسیسات الکتریکی و مکانیکی، محوطه سازی و کلیه عملیات لازم جهت بهره برداری از پروژه اداری با زیر بنای حدود 2600 متر مربع

      .:*********************:.

      دارندگان گواهینامه صلاحیت از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با سابقه مرتبط:

       رشته ابنیه و ساختمان با

      حداقل پایه چهار

       رشته های توأم ابنیه و تأسیسات با

      حداقل پایه پنج

      .:*********************:.

      محل اجراء:

      شهر بوشهر

      .:*********************:.

      دانلود فرم ها

      Word

      PDF

      فرم های ارزیابی - قسمت اول

      فرم های ارزیابی - قسمت دوم

      فرم های ارزیابی - قسمت سوم

      .:*********************:.

      1- محل دریافت اسناد: قم، پردیسان، انتهای بلوار امام صادق (ع)، ابتدای جاده کهک، هزاره نهم، دبیرخانه مؤسسه و یا از طریق وب سایت www.csis.ir/maskan (همین فراخوان)
      2- مهلت خرید اسناد: 10 روز پس از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه.
      3- شرکت کنندگان در مناقصه مبلغ 500.000 ریال (پانصد هزار ریال) بابت خرید اسناد به حساب شماره 0110312793006 نزد بانک ملی شعبه مرکز خدمات بنام مؤسسه عمران مسکن نورگستر واریز نماید و رسید واریز وجه مذکور را در هنگام ارسال اسناد تحویل دهد و یا ضمیمه مدارک ارسالی نماید.
      4- تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرم های ارزیابی کیفی پیمانکاران بصورت دقیق و خوانا و ارسال مدارک و مستندات مربوطه با امضاء صاحبان امضاء مجاز و ممهور به مهر و یک نسخه اسکن شده کلیه مدارک بصورت فایل الکترونیکی با فرمت PDF بر روی CD الزامی می باشد.
      5- مهلت دریافت اسناد: 10 روز پس از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه

      6- مهلت تحویل اسناد تکمیل شده به مؤسسه: 15 روز پس از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه.
      7- تحویل فیش واریزی و اسناد تکمیل شده از طریق:

      • تحویل به دبیرخانه مؤسسه به آدرس ذکر شده در بند 1
      • صندوق پستی 1455 - 37195

      جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 2 - 32800421 - 025  داخلی 405 جناب آقای مهندس حجتی

      تذکر: شایان ذکر است ارسال رزومه، اسناد و مدارک هیچگونه تعهدی برای مناقصه گزار در زمینه دعوت به مناقصه ایجاد نخواهد کرد و مناقصه گزار پس از بررسی رزومه ها از شرکت هایی که امتیاز کافی را کسب کرده اند، دعوت به حضور در مناقصه خواهد کرد.

       فایل پیوست
       
      1-
      2-
      اطلاعات کلی پروژه - PDF407.23  کیلوبایت
      3-
      4-
      5-




      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.