مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛        مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید
 
   
 

    • راهکارهای ارتقای مرکز مشاوره تلفنی خانواده مرکز خدمات بررسی شد

      کد: 21825
      ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      نشست بررسی راهکاری ارتقای کمی و کیفی مرکز مشاوره تلفنی خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.
      راهکارهای ارتقای مرکز مشاوره تلفنی خانواده مرکز خدمات بررسی شد

      به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام و المسلمین جدیری معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در این جلسه به بیان دستاوردهای راه‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی، برای جامعه هدف به خصوص در ایام شیوع کرونا پرداخت و راهکارهایی را برای تعالی و ارتقای سطح کمی و کیفی این مرکز پیشنهاد کرد.
      وی اعلام کرد که معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات آمادگی دارد برای ارتقای دانش و مهارت مشاوران، دوره‌هایی را برگزار کند.
      همچنین، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، مدیرکل مشاوره و تعالی خانواده مرکز نیز ضمن قدردانی از حضور مشاوران در این جلسه و همکاری و تعامل آن‌ها با این اداره کل گفت: دنبال ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت حضور مشاوران در مرکز هستیم تا فرایند ارائه‌ی خدمات مشاوره هرچه بهتر انجام پذیرد.
      مشاوران حاضر در جلسه یکی از دستاوردها و فعالیت‌های مهم و اثرگذار فرهنگی در ارائه خدمت به طلاب و خانواده‌های ایشان در مرکز خدمات را راه‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی خانواده از سوی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات عنوان کردند.
      در ادامه جلسه، مسائل فنی به منظور ارتقای سطح پاسخگویی در فرایند مشاوره تلفنی بررسی شد و مشاوران نیز بازخوردهای خود و مراجعین تلفنی را نسبت به شروع و فرایند مشاوره به صورت تحلیلی، کلی و موردی اظهار کردند.





      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.