مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • قابل توجه طلاب و روحانیون محترم

      ثبت نام اینترنتی خواهران طلبه در پنج استان

      کد: 2404
      ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
      ثبت نام اینترنتی خواهران طلبه در پنج استان

      در راستای اهداف مرکز خدمات حوزه های علمیه در ارائه خدمات در فضای مجازی ، ثبت نام اینترنتی وام جهت خواهران طلبه پنج استان به صورت آزمایشی آغاز گردید.
      بر اساس مصوبه شورای معاونین صندوق ، همزمان با مبعث رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) مرکز خدمات همدان ، کاشان ، قزوین ، البرز ، سمنان آغازگر این طرح خواهند بود و پس از طی مراحل اجرائی در ماههای آتی شاهد ارائه این خدمت در سایر استان ها نیز خواهیم بود.





      سیده تحسین بی بی
      21/10/1393  23:51
      پاسخ 0 0
      سلام من طلبه جامعه الزهرا هستم و می خواهم برای وام ثبت نام کنم ولی سایت مرکز باز نمی شود من نیاز شدید به وام دارم الان چطور ثبت نام کنم
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:52
      1 1
      با سلام
      سایت باز است.
      سید
      17/08/1393  11:04
      پاسخ 0 0
      با سلام لطفا در شما در خواست دارم ک ب حوزه ی ماهم وام بدهید ک ماهم استفاده کنیم حوزه ی محدثه واقع در شهر بروجرد
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:25
      0 0
      با سلام لطفاً به نمایندگی بروجرد مراجعه فرمایید.
      ط س
      08/07/1393  20:56
      پاسخ 0 0
      با سلام ازطلاب البرز می باشم از اردیبهشت برای وام درخواست دادم ولی پاسخی دریافت نکردم می خواستم بدونم باید کی جواب قطعی میگیرم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:38
      0 0
      با سلام لطفاً برای دریافت جواب قطعی به شعبه البرز مراجعه کنید. قطعاً اشخاصی قبل از شما برای وام ثبت نام کرده اند.
      ناشناس
      08/07/1393  20:52
      پاسخ 0 0
      من تقریبا از اردیبهشت برای وام درخواست دادن ولی جوابی نیامد می خواستم بدونمکی پاسخ داده می شود
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:36
      0 0
      با سلام لطفاً مشخصات خود را اعلام فرمایید تا پرونده شما بررسی شود.
      ناشناس
      02/07/1393  20:27
      پاسخ 0 0
      سلام
      اقایان عزیز وام ازدواج اقایان چرا مسدوده؟لطفا سایت باز کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:34
      0 0
      با سلام زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      ناشناس
      01/07/1393  16:58
      پاسخ 0 0
      باسلام وتشکر بفرمایید وام مذکور شامل خواهرانی که در کلاسهای معارف معاونت تهذیب حوزه قم(شهرک مهدیه)مشغول به تحصیلند می شود
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/08/1393  12:17
      0 0
      با سلام چنانچه در مرکز خدمات حوزه های علمیه دارای کد پذیرشی فعال هستید بله ولی در غیر اینصورت خیر
      امینی
      24/06/1393  16:34
      پاسخ 0 0
      با سلام و احترام من هفت ماه پیش تقاضای وام کردم و خدمات کارتم هم از طریقه سامانه سخا پیگیری کردم ولی فعال نشد و هرچه به مرکز تماس گرفتم موفق نشدم. حالا چند روزه پیام اوده که به علت فعال نشدن خدمات کارت، وام واریز نشده. خیلی تو فشار و مضیقه مالی هستیم و به این وام بسیار نیاز داریم. خواهشمندم در اسرع وقت این وام را بهمون بدید. انشاله اجرتون رو از مادر سادات بگیرید. با تشکر فراوان و التماس دعا
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/07/1393  12:19
      0 0
      با عرض سلام
      لطفا در صورت امکان به مرکز خدمات محل سکونت خود مراجعه فرمایید و یا به صورت تلفنی اقدام نمایید تا موضوع خدمات کارت و وام جنابعالی بررسی گردد.
      معصومه ماله میر
      16/05/1393  19:39
      پاسخ 0 0
      با سلام درخواست وام کرده ام ولی متاسفانه کد رهگیری ام را فراموش کرده ام لطفا راهنمایی کنید از چه طریق می تونم از کد رهگیری ام اطلاع پیدا کنم.
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/08/1393  12:16
      0 0
      با سلام کد رهگیری درخواست افراد در پروفایل شخصی ایشان قابل رویت می باشد، در صورتی که موفق به مشاهده کد خود نشدید با شماره 02531206444 پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
      فاطمه اسمعیلی
      13/05/1393  12:26
      پاسخ 2 0
      سلام وخسته نباشیدچطوروازچه زمانی ثبت نام برای وام شروع میشود؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      16/06/1393  10:24
      0 1
      با عرض سلام
      از تاریخ 1393.07.01 و از طریق سایت ثبت نام صورت می یگرد.
      س.سعادت
      13/04/1393  17:06
      پاسخ 1 1
      با سلام
      ضمن تشکر امیدوارم هر چه زودتر این اقدام در شهر قم نیز انجام شود.
      سمیه غلامی
      17/03/1393  23:07
      پاسخ 0 1
      با تشکر فراوان, تقاضای وام دارم
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:36
      0 1
      با عرض سلام. از طریق اینترنت اقدام شود.
      اکرم محمودیه
      14/03/1393  14:24
      پاسخ 0 1
      چگونه باید ثبت نام کنیم
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:49
      0 1
      با عرض سلام . از طریق اینترنت ثبت نام می شود.
      نیره نیکبخت
      07/07/1393  11:24
      0 1
      با سلام. من و همسرم از طلاب قم هستیم.اخیرا منزل پدریم را که کلنگی بود نوسازی کردیم . ولی زیر باربدهی رفتیم. لطففا راهنمایی نمایید از چه منابع احتمالی میتوان بهره جست. با تشکر.
      جدیدیان
      14/03/1393  11:54
      پاسخ 1 1
      سلام .من وام گرفتم و هنوز اقساطش تموم نشده البته برای درمان گرفتم آیا میتونم وام دیگه ایی برای اجاره خونه درخاست کنم؟ با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:50
      0 1
      با عرض سلام. چنانچه وام در جریان داشته باشید امکان ثبت نام وجود ندارد.
      ناشناس
      14/03/1393  01:29
      پاسخ 1 1
      سلام
      ضمن تشکر از این تسهیلات فراهم شده، چرا لینک ثبت نام وجود ندارد؟؟؟
      محمودی
      13/03/1393  23:31
      پاسخ 1 1
      با تشکر-چطوری باید ثبت نام کرد.
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:53
      1 1
      با عرض سلام. از طریق اینترنت ثبت نام صورت می گیرد.
      معصومه رحمتی
      10/03/1393  15:15
      پاسخ 0 1
      باسلام دوباره
      احتراما همچنین میخواستم بدانم مبلغ وام چقدر است؟
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:45
      2 1
      مقدار وام برای مجردها: 5000000 ریال معیل: 10000000 و برای ازدواج: 20000000
      مهین سنگستانی
      10/03/1393  14:40
      پاسخ 13 1
      سلام با تشکر از تسهیلاتی که برای طلبه های خانم قرار دادید
      معصومه رحمتی
      10/03/1393  14:03
      پاسخ 1 1
      باسلام احتراما میخواستم مدارک مورد نیاز برای وام را بدانم باتشکر
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:42
      2 2
      برای ثبت نام خواهران معرفی نامه از حوزه علمیه خواهران لازم است.
      معصومه زحمتکش وظیفه بین کلایی
      09/03/1393  02:07
      پاسخ 17 4
      باتوجه به مشکلات روزافزون اقتصادی کار بسیار بسندیده ای است
      حلیمه طالبی اتویی
      07/03/1393  17:09
      پاسخ 8 1
      سلام مستاجر هستم وام برای مسکن میخواهم خواهش میکنم رسیدگی کنید.
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  10:03
      1 2
      با عرض سلام. ثبت نام از طریق اینترنت انجام شود.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.