مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • قابل توجه کلیه طلاب و روحانیون محترم سراسر کشور

      راههای ارتباطی با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه

      کد: 2532
      ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
      به اطلاع کلیه طلاب و روحانیون محترم می رساند
      راههای ارتباطی با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه

       

      جهت ارتباط با مدیر عامل صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه می توانید انتقادات و پیشنهادات خود را به ایمیل یا شماره فکس ذیل ارسال نمائید.

       

      ایمیل: sandoogh@csis.ir

      نمابر: 31206398 - 025






      مصطفی طراوتی
      04/12/1393  15:00
      پاسخ 0 1
      باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیرعامل صندوق قرض الحسنه.بنده احتیاج شدید به وام 5میلیونی دارم که به بنده گفتند2/2/94برای دریافت وام مراجعه کنید خواهشمندم اگر امکانش هست قبل از سال 93این وام به بنده تعلق بگیرد ممنون التماس دعا
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:08
      0 0
      با سلام
      به دلیل بدحسابی و داشتن 651 امتیاز منفی در تاریخ 10/10/1395 می توانید ثبت نام کنید .
      هاشم
      23/09/1393  11:00
      پاسخ 0 0
      با سلام.قبلا وام ودعیه مسکن دریافت کرده ام میخواستم ببینم 6ماه بعد از تسفیه باز وام ودعیه تعلق میگیره باتوجه به اینکه مبلغ ودعیه مسکن بالا رفته وتوان تهیه آن را ندارم،اگر که نه چه نوع وام با چه مبلغی تعلق میگیره.
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:56
      0 0
      با سلام
      در صورتی که 4 باراز وام صندوق استفاده کرده باشید فعلا وامی تعلق نمی گیره ، وام های صندوق عبارتند از کمیسیون خدمات ویژه، ازدواجی ، خرید کالا، وام خرید، تعمیر و رهن مسکن و وام عادی
      کد102851
      12/09/1393  16:31
      پاسخ 1 0
      چند ماه ازتصفیه وام اینجانب می گذرد.برای نوبت وام وارد میشوم پاسخ میدهد"مشکل شرط پایه تحصیلی"منظور چسیت؟برای پرداخت هزینه شهریه سه دانشجو نیاز شدید به این وام دارم.
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:13
      0 0
      با سلام
      اگر پایه 3 تحصیلی را به اتمام نرسانیده باشید سایت اجازه ثبت نام نمی دهد.
      102851
      27/10/1393  14:51
      0 0
      در تاریخ6/10/93 برای وام ثبت نام کرده ام ،ضامن نیز تایید شده است؛ولی تاکنون برایم نوبت تعیین نشده است،علت تاخیر چیست؟ بخاطر شهریه ترم سه نفر دانشجو شدیدا به این وام نیاز دارم.آیا امکان زیاد شدن سقف وام وجود دارد.لطفا ازطریق پیامک اطلاع دهید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:17
      0 0
      با سلام
      ثبت نامی های بعد از 09/09/1393 بعد از عید 94 پرداخت می شود.
      تربتی
      29/08/1393  17:12
      پاسخ 0 0
      برای تهیه جهیزیه ی دخترم شدیدا نیاز به وام دارم چکار کنم چرا جواب نمیدهید چند بار کامنت کذاشتم کد مرکز 19109
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:52
      0 0
      با سلام
      شما به دلیل بدحسابی نمی توانید برای وام ثبت نام کنید.
      محمد جواد
      24/08/1393  18:23
      پاسخ 2 1
      با سلام . درسته کسی به حرف ما اهمیت نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟التماس دعا. کربلا
      مصطفی طراوتی
      01/08/1393  13:02
      پاسخ 0 0
      باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. بنده اطلاع از درخواست وام نداشتم .وقتی فهمیدم که سایت بسته شده بود اینجانب احتیاج زیادی به این وام دارم اگر برای جنابعالی مقدرو است درخواست بنده را رد نکنید.باتشکر از زحمات شما
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:36
      0 0
      مصطفی عزیز ، سلام ، می توانید به سایت مرکز خدمات مراچعه کرده و از منوی صندوق با استفاده از راهنمای قرار داده شده ثبت نام کنید.
      مریم
      29/07/1393  20:22
      پاسخ 0 0
      سلام. من فارغ تحصیل جامعه الزهرا هستم به مام وام تعلق میگیرد؟ کدمرکز خدماتم 144166
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:45
      1 0
      با سلام پرونده پذیرشی جنابعالی غیر فعال است، پس از فعال کردن پرونده خود و بازگشایی سایت می توانید برای وام ثبت نام نمایید.
      مسلم
      26/07/1393  19:02
      پاسخ 1 0
      سلام.وام ما چندین ماه است تمام شده می خواستم کی ثبت نام اغاز میشه به قول خودمان برش از مانع /خواهشن تاریخ
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:47
      1 0
      با سلام سایت به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      سید محسن وفایی
      16/07/1393  22:38
      پاسخ 1 0
      باسلام .بنده نییز باتوجه به مشکلاتی که بدلیل عدم اشتغال و درامد کافی و ازطرفی بیماری دراز مدت تحت درمان با 4نفر تحت تکفل و منزل استیجاری شدیدا نیاز به مساعدت از هر طریق ممکن.دارم که نه ثبت نام اینترنتیی ممکن است چون همیشه غیر فعال است و نه منابع مرتبط سایت مرکز آن هم همیشه غیر فعال است لذ خواهشمنداست راهنمایی لازم و گره گشا را بفرمایید با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:43
      0 0
      با سلام لطفاً به شعبه مربوطه مراجعه کرده و مشکل خود را مطرح نمایید. تا در صورت صلاحدید نامه نگاری از طریق شعبه با ستاد صورت پذیرد.
      سیدرضا
      14/07/1393  17:39
      پاسخ 0 0
      باعرض سلام بفرمایید حدودا چه موقع برای گرفتن وام تامین اعتبار میشود تا ما هر روز جهت درخواست وام مجبور به مراجعه به سایت نگردیم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  12:02
      0 1
      با سلام و عرض پوزش سایت برای ثبت نام تا اطلاع ثانوی مسدود است.
      صالح یوسفی
      09/07/1393  12:58
      پاسخ 0 0
      با سلام وام 5میلیونی بنده تصویب شده و اقساط بندی هم شده ولی هنوز به حساب بنده نیومده خواهشا رسیدگی کنید کد 58196
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:52
      0 0
      با سلام وام شما در تاریخ 09/07/93 ساعت 10:13 دقیقه به حساب سیبای شما واریز شده است.
      رمضان بهمن زیاری
      08/07/1393  09:50
      پاسخ 0 0
      سلام .چه زمانی وام ازدواج را ثبت نام می کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:50
      0 0
      با سلام زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      محمد مجید ولی زاده
      06/07/1393  09:54
      پاسخ 0 0
      سلام علیک خدمت کارشناس صندوق من در تاریخ 1392/7/15درخواست وام دادم که درتاریخ1392/12/14 بحساب واریز شد.والان هم تا به این تاریخ 1393/6/25 شش قسط پرداخت شده اما مشکل اینجاست که به بنده 2میلیون اختصاص گرفت وحال آنکه 4 یا 5میلیون باید اختصاص می گرفت (برای خرید منزل)وحال چرا 2میلیون اختصاص گرفت به این دلیل گفتن که قولنامه منزل شما از زمان درخواست شما برای وام یک سال نباید بگذرد وحال آنکه گذشته بود. حال خودتان قضاوت کنید من قبل از زمان درخواستم وام (که در سیستم ثبت بشود) بارها وبارها به سیستم مراجعه کردم اما به دلیل این که یک سال از زمان وامم نگذشته بود اجازه ورود به سیستم را نمی داد وزمانی هم که حضوری به مرکز خدمات مراجعه می کردم جواب رد می دادن به دلیل اینکه هنوز یک سال نگذشته از وامم ومثل الان هم سیستم به این خوبی نبود که در قسمت درخواست ها نوع درخواست ثبت بشود اما خدا شاهد است که من بارها مراجعه کردم اما سیستم اجازه نمی داد این اولا ، دوما من درحدود تاریخ 1391/12/5علاوه بر ویرایش یک درخواست هم برای وام دادم که یا در همین بخش درخواست ها ثبت شده به همراه ویرایش رد شد ویا در بخش مرکز پیام ، پیام گذاشتم که شدیدا نیازمند وام هستم الان من دسترسی به این ویرایش یا پیام ندارم اما شما صددرصد دسترسی دارید اگر به این ویرایشی که رد شده چه بوده ویا اون پیام را در بخش پیام ها جستجو کنید حتما حتما پیدا می کنید که من قبل از اینکه از تاریخ قولنامه خانه ام تمام بشود در خواست دادم حال یادر بخش درخواست ها یا در بخش پیام که پیام دادم که الان حضور ذهن ندارم اما برایم مثل روز روشن است که درخواست دادم برای وام حال خودتان قضاوت کنید که من نه می توانستم در بخش وام درخواست بدم وارد بشم ونه حضوری جوابم را می دادن وهم از این طرف از زمان درخواست وام نباید از یک سال قولنامه گذشته باشد اما من در خواست وام داده بودم اما یا در بخش درخواستها (سیستم مثل الان نبود که بنویسد)ویا در مرکز پیام ها که ثابت می کند من قبل از تاریخ گذشتن از قولنامه درخواست کرده بودم. تاریخ قولنامه بنده هم برای شما بزرگوار معلوم است لطفا خودتان را به جای من بگذارید وبعد قضاوت کنید آیا درحقتان اجحاف شده یا نه با آن همه انتظار برای یک وام آخر هم 2ملیون جوابم را حتما بدهید التماس دعا تاریخ 1393/7/6
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:49
      0 0
      با سلام لطفاً مشکل خود را با شعبه مربوطه در میان بگذارید و چنانچه به نتیجه نرسیدید با شماره 02531206742 خاتمی تماس بگیرید.
      سید امین
      29/06/1393  23:31
      پاسخ 0 0
      با سلام. چه موقع سایت وام ازدواج باز خواهد شد؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:45
      0 0
      با سلام زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      علی اکبر
      27/06/1393  12:30
      پاسخ 0 0
      باعرض سلام وخسته نباشید چراروحانیون اهل تسنن نمی توانند ازطرق اینترنت درخواست وام بدهند
      پاسخ کارشناس صندوق
      12/07/1393  12:08
      0 0
      با عرض سلام
      به زودی این امکان برای برادران اهل تسنن هم ایجاد خواهد شد.
      بی نام
      19/06/1393  13:41
      پاسخ 0 0
      با سلام اینجانب در تاریخ 12مرداد 93 درخواست وام ودیعه مسکن از صندوق قرض الحسنه نمودم بعد از گذشت یک ماه با دریافت پیامک مطلع شدم با درخواست بنده موافقت شده است اما هر چقدر در سایت مرکز جستجو میکنم موفق نمیشوم بدانم چه مدارکی را جهت اخذ وام باید فراهم کنم لطفا راهنمایی کنید با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/07/1393  12:20
      0 0
      با عرض سلام
      شعبه مربوطه با ارسال پیامک و یا تماس تلفنی اعلام خواهد کرد.
      محمد محمدی نصیری
      11/06/1393  08:14
      پاسخ 0 0
      بنده دربرج 7 /92 جهت گرفتن وام ثبت نام کرده ام هروقت مراجعه می کنم درخواست در حال بررسی است. بنده اگر مجبور نبودم درخواست وام نمی کردم که درخواستم11 ماه درحال بررسی بماند. لطفا بررسی فرمائید.ش پرونده 47178 و تماس 09127575231
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/07/1393  12:23
      0 0
      با عرض سلام
      شما در تاریخ 1393.07.26 ثبت نام کرده اید ولی پرداخت وام شما و اینکه چه زمانی وام به شما پرداخت شود به شعبه قم مربوط می باشد. با توجه به حجم بالای ثبت نام انشا الله به زودی به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
      محمدباقر
      31/05/1393  00:07
      پاسخ 1 0
      759195کد خدماتی اینجانب می باشد اینجانی وامی ثبتنام نکرده اما ÷یامی مبنی بر بدهی 5 قسط به گوشیم ارسال می شود لطفا راهنمایی کنید
      با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      16/06/1393  10:10
      1 0
      با عرض سلام
      کد پذیرشی اشتباه بود ه و با توجه به عدم نام و نام خانوادگی و کد پذیرشی قابل بررسی نمی‌باشد
      جهانی
      21/05/1393  08:59
      پاسخ 0 0
      با سلام بنده حدود یک ماه پیش از مرکز وام گرفتم و گفتن اقساط از طریق سایت پرداخت شود الان بیش از یک هفته س که سر میزنم و میگه سایت درحال به روز رسانی بعدن مراجعه کنید این بعدن کیه لطفن ؟؟؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/08/1393  11:39
      0 0
      با سلام سایت مرکز خدمات به آدرس csis.ir بوده و هر روز از سراسر نقاط کشور پرداخت اقساط صورت می گیرد لذا خواهشمند است آدرس اینترنتی سامانه مرکز را چک نموده و اگر مشکل برطرف نشد با پشتیبانی سایت به شماره 02531206444 تماس حاصل فرمایید.
      طلبه
      03/05/1393  03:50
      پاسخ 1 0
      باسلام طلبه غیرحضوری جامعه الزهراس هستم وتازه ازدواج کردم ونیازبه وام دارم وزندگیم مختل شده امامیخوام پول حلال باشه ازطرفی اشناوپارتی ندارم لطفارسیدگی وراهنمایی بفرمایید
      پاسخ کارشناس صندوق
      16/06/1393  10:20
      0 0
      با عرض سلام
      چنانچه دارای شرایط ثبت نام می باشید می توانید بعد از باز شدن سایت در تاریخ 1393.0701 ثبت نام نمایید.
      محمدزاده
      01/05/1393  13:01
      پاسخ 0 0
      با سلام وعرض ادب
      بنده با کد مرکز 233274 حدود 4 ماهی است که وام ازدواج ثبت نام کرده ام،و درخواستم تایید نهایی شد ،اما در قسمت کاردکس وام تاریخ ثبت نام را 31 تیر ماه 93 می زند،لطفا بنده را راهنمایی و اقدامات لازم را مبذول فرمایید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      29/06/1393  10:54
      0 0
      با عرض سلام
      تاریخ ثبت نام شما در کاردکس وام 1393.04.24 می‌باشد. در ضمن تاریخ درج شده در کاردکس تاریخ نهایی ثبت نام است.
      ناشناس
      31/04/1393  09:01
      پاسخ 1 0
      با سلام
      وام در استانهای کلان مثل تهران باید تا 3 برار افزایش یابد اما با استاهای کوچک یکسان است خواهشا تجدید نظر فرماید
      عبدالملک سعیدی
      28/04/1393  12:08
      پاسخ 0 0
      با تقدیم سلام و تسلیت شهادت مولای متقیان علی(ع) خدمت مدیر عامل محترم جناب علائیان و قبولی طاعات و عبادات تان، چند ماه قبل برای ثبت نام اینترنتی اقدام ولی سیستم پیام داد که شما بیش از چهار بار وام دریافت کردید امکان ثبت نام وجود ندارد و بعد سه ماه الآن مراجعه کردم که شاید این شرط لغو شده باشد سیستم سخا خراب بود نتوانستم وارد سیستم گردم لذا خواهشمند است اگر هنوز آن شرط وجود دارد برای اظطرار شدید بنده به وام برای اداء دینی که جهت ترمیم منزل از دوستان گرفته بودم شرط مذکور را استثناءا بردارید. از لطف تان متشکرم
      پاسخ کارشناس صندوق
      03/06/1393  08:53
      0 0
      با سلام و تقدیم احترام
      با توجه به کمبود منابع صندوق قرض‌الحسنه همچنان شرط دریافت وام چهارم وجود داشته و کسانی که تاکنون چهار مرتبه از صندوق قرض‌الحسنه وام دریافت نموده‌اند نمی‌توانند درخواست وام نمایند.
      در خصوص اشکالات سیستمی که ممکن است بعضی اوقات در سامانه سخا به وجود آید، می‌توانید با ارتباط با پشتیبانی پیگیری‌های لازم را انجام دهید.
      سید
      21/04/1393  17:07
      پاسخ 1 0
      باسلام بنده مشکل پزشکی برایم پیش امده وتاالان حدودهفت میلیون هزینه کرده ام درخواست وام بسیارضروری دارم راهنماییم کنید توروبخدا حلش کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      03/06/1393  08:28
      0 0
      با سلام و احترامف کسانی که وام در جریان ندارند می توانند با مراجعه به سامانه سخا به قسمت تسهیلات وام مراجعه نموده و درخواست وام دهند
      صدوقی
      11/04/1393  00:51
      پاسخ 0 0
      با سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادت ماه رمضان درخواست وام دو میلیونی تومانی را دارم و تا کنون وامی دریافت ننموده ام.
      خواهشمندم اینجانب را از شرایط وام مطلع فرمایید.
      با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:24
      0 0
      با عرض سلام. ثبت نام وام از طریق اینترنت انجام می شود.
      یدالله محمودی
      01/04/1393  09:25
      پاسخ 0 0
      با عرض سلام و احترام خدمت مسئول محترم صندوق
      اینجانب با کد خدمات 56358 حدود 7سال پیش وام دو میلیون تومانی کمک هزینه مسکن دریافت کردم اقساط وام را در سررسیدهای خودش دقیق پرداخت کردم بعدا به دلیل اشتغال در مرکز مدیریت حوزه بیمه و خدمات ما قطع شد دوباره به دلیل تعدیل نیرو در مرکز مدیریت دوباره پرونده ما در خدمات فعال شذه است.وقتی برای درخواست وام رجوع می کنیم می نویسد شما بدحساب هستید در حالی که بنده طبق برگه های دفترچه وام را پرداخت کرده بودم و هیچ تذکر یا پیامی در خصوص باقی ماندن یک قسط پنجاه هزار تومانی دریافت نکردم.استدعا داریم این عنوان بدحسابی از پرونده ما برداشته شود.چون تا به حال تمام وامهایی که از بانکها و صندوقهای مختلف برداشتیم به موقع بازپرداخت و تسویه کرده ایم
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:21
      0 1
      با سلام و تقدیم احترام. طبق مستندات موجود نزد صندوق قرض الحسنه، جنابعالی یک مورد از اقساط خود را پرداخت ننموده و باعث بدحسابی پرونده شما شده است؛ در صورتی که مستندات خود را به این مدیریت ازائه نمایید بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
      محمدجهانشاهی امجزی
      30/03/1393  07:28
      پاسخ 1 0
      باسلام خدمت مسوول محترم صندوق؛وتقدیراززحمات جنابعالی
      من طلبه ای هستم که درمنزلم مریض سرطانی بدخیم است لذاازجنابعالی تقاضای یک وام حدودا5ملیون تومانی راخواستارم تابتوانم به کمک ان وسیله نقلیه ی برای رفت امدبه تهران تهیه نمایم حقیروام ازدواج گرفته ام ازمرکز،قول میدهم ان راپاس نمایم وبعدبهم این وام رادهید،آیااگرچنین وامی درمیان نیست باتوجه به اینکه مستاجرم وام رهن بهم می دهیدتاحالا نگرفته ام خلاصه مطلب توراخدایه طوری مشکل امدوشدحقیرراحل نمایید
      قبلااززحمات جنابعالی تشکرفراوان رادارم
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:16
      0 3
      با عرض سلام. با داشتن وام در جریان نمی توانید وام دیگری دریافت نمایید.
      محمدخلیلیان
      26/03/1393  08:49
      پاسخ 3 0
      درخواست وام برای پرداخت بدهی مسکن مهر-باتشکر
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:15
      0 0
      با عرض سلام. درخواست وام از طریق اینترنت اقدام شود.
      محمد صالح حاجی هاشم آباد
      22/03/1393  10:33
      پاسخ 16 3
      سلام علیکم
      خسته نباشید.
      ازخداوند طول عمر وصحت سلام به همه کارکنان ومسؤلین را خواستارم.
      ضمن تقدیر وتشکرازخدمات ارزنده برادر عزیزمان حاج آقای راحلی که در سال ۸۷-موافقت کردند
      وامی به مبلغ. دومیلیون تومانی به بنده دادند و به لطف خداوند پرداخت نمودم
      وهم چنین همه پرسنل شهرستان ارومیه
      سمیه دریس وحیدی
      21/03/1393  22:30
      پاسخ 0 2
      با سلام و خسته نباشید،،چه زمانی به واریز کردن وام اقدام میکنید؟ همه مدارک را به صورت کامل به مرکز فرستادیم وشش ماه هم تمام شد،،،،،،،،،،،،با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق قرض الحسنه
      24/04/1393  09:14
      1 3
      با عرض سلام. در صورت تامین اعتبار اقدام خواهد شد.
      سیدمحمد محمودی
      21/03/1393  10:01
      پاسخ 7 2
      بنده دربرج 10 /92 جهت گرفتن وام ثبت نام کرده ام هروقت مراجعه می کنم درخواست در حال بررسی است. آدم اگر نیاز نداشته باشد که نمی اید برای شما درد سر درست کند. شما هم مثل اینکه در ارائیه خدامات خسته شده اید که یک درخواست 6 ماه درحال بررسی می ماند. لطفا اقدام فرمائد.
      پاسخ کارشناس صندوق
      03/06/1393  09:04
      1 3
      با سلام و احترام
      نظر به اینکه منابع صندوق قرض‌الحسنه محدود بوده و متقاضی دریافت وام بسیار بیشتر از منابع می‌باشد، متأسفانه بررسی و تایید درخواست‌ها به طول می‌انجامد.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.