مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛        مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید
 
   
 

    • قابل توجه طلاب و روحانیون محترم

      ثبت نام اینترنتی وام تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد!

      کد: 2888
      ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
      ثبت نام اینترنتی وام تا اطلاع ثانوی مقدور نمی باشد!

       

      در راستای ارائه خدمات شایسته تر به شما، بخش ثبت نام اینترنتی وام در حال به روز رسانی بوده و تا اطلاع ثانوی امکان ثبت نام وام مقدور نمی باشد.

       

      از صبر و شکیبایی شما عزیزان متشکریم.





      کرمی
      20/12/1393  01:33
      پاسخ 0 0
      سلام ....اینجانب 19/ 11 /92 ازدواج کردم وشدیدا نیاز به وام ازدواج دارم چند بار درخواست دادم ولی متاسفانه پاسخی دریافت نکردم با توجه به اینکه تا کنون هیچ نوع تسهیلاتی دریافت نکردم... خواهشمندم پیگیری نمایید...
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:14
      2 0
      در صورتی از تاریخ ازدواجتان بیشتر از 2 سال نگذشته باشد می توانید جهت ثبت نام به سایت مراجعه کنید.
      اسماعیل
      04/12/1393  09:36
      پاسخ 0 0
      با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر از پاسخگویی شما!
      الان حدود 7 ماه از وام قبلی تسویه شده و نیاز به وام دارم در سامانه هم جواب واضحی ندیدیم کد مرکز خدمات 40662 می باشد.
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:07
      0 0
      با سلام
      شما به دلیل بدحسابی با امتیاز منفی 971 – در تاریخ 13/05/1395 می توانید از طریق سایت ثبت نام کنید در غیر اینصورت می توانید از وام های کمیسیون استفاده کنید.
      سجاد
      12/11/1393  14:20
      پاسخ 0 0
      سلام
      سه ماهه ثبت نام کردم تایید ضمانت هم کردم چرا خبری نشد کد 152820
      ممنون اگه پیگیری کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:51
      0 0
      با سلام
      تاریخ مراجه شما 30/02/1394
      مهدی
      29/10/1393  16:55
      پاسخ 0 0
      با سلام آیا این انصاف است؟
      بنده با اینکه خوش حساب هستم و وامم را سه ماه است که تسویه کرده ام نتوانستم وام رهن خانه را ثبت نام کنم،سیستم اجازه نمی دهد و می گوید باید شش ماه از تسویه وامتان بگذرد.جای سوالش اینجاست که دو نفر از دوستان بنده که یکی هنوز وامش تمام نشده و حتی چند قسط هم عقب افتاده و دیگری به عنوان بدحساب شناخته شده و اکنون ساکن در مهدیه است توانسته ثبت نام کنند و اردیبهشت گفته اند وامتان حاضر است....حال سوال من این است این چه قانونی است؟چرا اینچنین تبعیض قائل میشوید؟چرا من که وامم تمام شده نتوانستم ثبت نام کنم؟اصلأ چرا باید به آقایانی که در شهرک مهدیه ساکن هستند باید وام رهن خانه داد؟این چه بی قانونی است،لطفأ پاسخگو باشید
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:20
      0 0
      با سلام
      1- باید شش ماه از تسویه وام قبلی گذشته باشد
      کد مرکز خدمات خودتان و دوستان را ثبت کنید جهت بررسی و اعلام نظر
      رحمت الله
      25/10/1393  00:13
      پاسخ 0 0
      سلام من شدیدا نیازمند وام هستم زیرا بدهکارم آیا اینترنتی هنوز ثبت نام نمی شود؟
      تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:15
      0 0
      با سلام
      اگر سهمیه تمام نشده باشد باز است
      سید جواد
      14/10/1393  22:46
      پاسخ 0 0
      در ضمن ثبت نام برای وام مبلغ ۵میلیون را برایم نشان داد که شماره سفته را می خواست ایا مبلغ حتمی است تا سفته بخرم برای وارد کردن شماره سفته
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:48
      0 0
      با سلام
      باید شماره سفته ثبت شده واقعی باشد
      مسیح اله الهی تبار
      29/09/1393  20:57
      پاسخ 0 0
      درود،لطفاً در خصوص پرداخت وام قرض الحسنه به مبلغ دو میلیون امر به پرداخت یا راهنمایی بفرمایید.
      کد:27337 با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:51
      2 0
      با سلام
      در صورت استفاده بیش از چهار مورد وام صندوق قرض الحسنه سیستم اجازه ثبت نام نمی دهد.
      طلبه
      28/09/1393  22:05
      پاسخ 0 0
      باسلام
      ایا وام خرید خودرو به خواهران طلبه تعلق می گیرد؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:52
      0 0
      با سلام
      به خواهران محترم وام عادی و ازدواج، 50% کمتر از مبلغ پایه تعلق می گیرد.وام ازدواج2میلیون و وام عادی 1 میلیون
      علی اصغ
      23/09/1393  11:16
      پاسخ 0 0
      بنده بسیارخوش حسابم ولی ضامنم بدحساب است آیا درگرفتن وامهای بعدی برایم گیردارد
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:55
      0 0
      با سلام
      بد حسابی خود طلبه در دریافت وام موثر است.
      احمدی
      21/09/1393  01:39
      پاسخ 0 0
      با سلام برای گرفتن وام یک میلیونی چند ماه قبل مدارک فرستادم که برای درمان بیماری دخترم نیازدارم لطفا مساعدت فرمایید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:41
      0 0
      با سلام
      جهت بررسی بیشتر کدمرکز را اعلام بفرمائید
      هاشمی
      17/09/1393  13:15
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم
      وام جهت تشرف به حج به طلاب خواهر تعلق میگیره؟؟؟؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:44
      0 0
      با سلام
      درصورت متاهل بودن می توانید با ثبت نام اینترنتی یک میلیون تومان وام عادی دریافت کنید0
      زیداله نجفی
      17/09/1393  12:56
      پاسخ 0 0
      سلام من دو ماه قبل مدارک برای وام ازدواج دادم ولی هنوز نریختن مستاجرم خیلی دستم خالیه
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:45
      0 0
      با سلام
      وام شما سهمیه زنجان است با نمایندگی آن محل تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.
      بسطامی
      15/09/1393  17:48
      پاسخ 0 0
      باسلام. یک قسط از وام قبلی بنده باقی مانده است ایا برای وام جدید می توانم ثبت نام کنم.
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:47
      0 0
      با سلام
      به منظور بهره مندی سایرطلاب از وام، وام گیرنده در صورت عدم بد حسابی 6 ماه بعد از تصویه می تواند مجدد ثبت نام کند
      مهران حسنی ساطحی
      15/09/1393  15:56
      پاسخ 0 0
      سلام بنده شدیدا دچار مشکلات مالی شده ام باور کنید 8 میلیون بدهکارم ماهی 200 اجاره میدم وام هم بدهکارم لطفا کمک کنید شماره مرکزخدماتم اینه 189464
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:48
      0 0
      با سلام
      مهران عزیز، شما 4 میلیون تومان وام در جریان داری و سیستم قبل از تصویه به شما اجازه ثبت نام نمی دهد.
      جعفر
      15/09/1393  08:37
      پاسخ 0 0
      بنده تابه حال وامی از مرکز دریافت نگرده ام و از شما خواهشمندم برای اینجانب گره گشایی کنید باور کنید خیلی به این پول نیازمندم
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:51
      0 0
      با سلام
      اگر حضرتعالی طلبه ای هستید که پایه سوم را به پایان رسانده می توانید در سایت مرکز خدمات ثبت نام وام را انجام دهید.
      طلبه گیلانی
      11/09/1393  18:35
      پاسخ 0 0
      با سلام تا کنون وامی دریافت ننموده ام اکنون نیازمند به دریافت وام هستم لطفا تاریخ دقیق ثبت نام را مشخص کنید با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:14
      0 0
      با سلام
      اگر پایه 3 تحصیلی را به پایان رسانیده باشید هم اکنون امکان ثبت نام در سایت برای دریافت وام وجود دارد.
      ناشناس
      11/09/1393  09:41
      پاسخ 0 0
      باسلام من به وام خیلی نیاز دارم هروز میام اینترنت سرمیزنم ولی خبری نیس چقدر وام میدید؟واگه ثبت نام شروع شه چقدرطول میکشه وام وبه حساب بریزید
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:15
      0 0
      با سلام
      سایت باز شده مراجعه بفرمایید در صورت احراز شرایط ثبت نام کنید.
      عزیزی
      10/09/1393  21:20
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم نیاز جدی به وام دارم جهت رهن منزل امیدوارم مساعت لازم را مبذول فرمائید با تشکر از زحمات شما دوستان
      رضا
      10/09/1393  00:06
      پاسخ 0 0
      با سلام بنده با اینکه دو ماه از تسویه وامم می گذره نیاز به وام کمک هزینه رهن منزل دارم آیا وام به ما تعلق میگیره
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:41
      0 0
      با سلام
      شرایط عمومی و اختصاصی وام رهن و ودیعه مسکن:
      1- طلبه باشد
      2- دارای پرونده پذیرشی فعال در مرکز باشد
      3- عدم اشتغال رسمی در ادارات دولتی و همچنین موسسات دیگر
      4- شش ماه از تسویه وام قبلی گذشته باشد
      5- متقاضی فاقد بد حسابی باشد.
      6- تعداد وام های دریافتی از صندوق قرض الحسنه نباید بیشتر از 4 مورد باشد.
      7- لازمه دریافت وام صندوق قرض الحسنه برای برادران ، اتمام پایه تحصیلی3
      8- تاریخ پرداخت و مبلغ وام با توجه به شرایط نقدینگی و تراکم پرونده ها از سوی مرکز تعیین میگردد لذا ثبت نام و تائید مبلغ آن به منزله پرداخت قطعی تلقی نخواهد شد.
      9- ثبت نام نهایی درخواست متقاضیان وام در سامانه صرفا با مراجعه حضوری و تایید کاربر صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات انجام خواهد شد و ورود اطلاعات متقاضی وام در سامانه به صورت ثبت موقت می باشد و صندوق قرض الحسنه مطابق با ضوابط و مقررات با درخواست متقاضی اقدام می نماید.
      10- صرفا مشمول برادران متاهل می باشد.
      11- 6 ماه از وام قبلی گذشته باشد.
      12- بیش از 4 باز وام نگرفته باشد.
      13- ارائه مدارک رهن و ودیعه
      علی حسن زاده
      09/09/1393  21:42
      پاسخ 0 0
      باسلام بیش از10ماه وامم راتسویه کرده ام الان احتیاج ضروری ذارم مسکنی رااجاره کنم مرا راهنمایی فرمایید باتشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:19
      0 0
      با سلام
      جناب آقای حسن زاده ی عزیز در صورتی که بدحسابی نداشته باشید، 4 نوبت از وام صندوق استفاده نکرده باشید و پایه سوم را به اتمام رسانیده باشید امکان ثبت نام برای حضرتعالی وجود دارد.
      جباری
      09/09/1393  15:53
      پاسخ 1 0
      باسلام.فقط خواستم بدونم مبلغ وام چقدر است و ایا به طلاب خواهر هم تعلق میگیرد یا خیر؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:21
      0 0
      با سلام
      وام ازدواج برادر 4 میلیون و خواهر 2 میلیون وام عادی 2 میلیون برادر و خواهر نصف این مبلغ ، وام ودیعه مسکن 5 میلیون
      عبدالله
      09/09/1393  09:47
      پاسخ 0 0
      سلام می خواستم درخواست وام بدهم میگویید به علت بد حسابی تا تاریخ 4/95 نمی توانم وام بگیرم،‌واقعا جای تعجب است ،‌ بابا انصافتون را شکر،‌ وام سه هزار میلیاردی که نداده بودید ،‌ اون هم در وضعیت بد اقتصادی بنده و کرایه منزل و واریز پول برای خرید خانه و ... دو میلیون وام داده بودید اون هم با کلی دوندگی ،‌ حال این تاریخ را میگویید ،‌آیا این انصافه،‌ خدا روز قیامت حکم کند بین ما و شما که این گونه حکم کردید.... 48738
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:29
      0 0
      با سلام
      بهشتی زاده ی عزیز، ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و برنامه تعریف شده نیز همین است در صورت نیاز به راهنمایی با این شماره تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.31205742
      هادی
      09/09/1393  00:38
      پاسخ 0 0
      سلام کد من 90077 هست به من وام میدید برای مسکن مهر میخام. خیلی نیازمندم
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:30
      0 0
      با سلام
      سید هادی عزیز می توانید وارد سایت مرکز خدمات شده و از منوی صندوق قرض الحسنه برای ثبت نام وام اقدام فرمایید.
      رضا عباسی
      07/09/1393  00:35
      پاسخ 0 0
      سلام. با عرض قبولی عزاداری...خواهشا لطف کنید وضعیت بنده را اعلام کنید من تازه ازدواج کردم و شدیدا احتیاج به وام دارم.خواهشا کمک کنید من خسته شدم کد مرکزم 182135
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:39
      0 0
      با سلام
      به سایت مراجعه کنید و درصورت عدم بدحسابی و استفاده کمتر از 4 مورد از وام های صندوق می توانید ثبت نام کنید.
      محمد رضا
      04/09/1393  21:57
      پاسخ 1 0
      با سلام این وام به طلاب مجرد هم تعلق میگیرد من احتیاج دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:34
      0 0
      با سلام
      بله، می توانید برای وام صندوق قرض الحسنه اینترنتی ثبت نام کنید
      احسان
      01/09/1393  22:43
      پاسخ 0 0
      سلام.میشه شرایط وام رو بفرماییدبرای طلاب متأهل هستش فقط؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:47
      0 0
      با سلام
      با سلام خیر. طلاب مجرد هم می توانند برای وام ثبت نام نمایند.
      نفیسه
      24/08/1393  11:46
      پاسخ 0 0
      سلام. من طلبه سال چهارم خواهران هستم تا به حال وام نگرفتم والان هم واقعا نیاز دارم.لطفا راهنمایی کنید به ما آخری ها هم برسد.در ضمن ثبت نام در کدام قسمت سایت می باشد .لطفا راهنمایی فرمایید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:53
      0 0
      با سلام
      با سلام لطفاً به آدرس اینترنتی sandogh.csis.ir مراجعه فرمایید.راهنمای ثبت نام اینترنتی موجود است.
      امیرزاده
      24/08/1393  00:44
      پاسخ 1 0
      دیر نکردین؟
      مگه بروز رسانی چقد طول میکشه؟نیاز شدید داریما....
      محمد جواد
      21/08/1393  12:59
      پاسخ 1 0
      با سلام و تسلیت ایام سوگواری . موضوع: وام بنده حقیر به تازگی ازدواج کردم و بخاطر فشار خانواده مقابل تا دوازه دی فرصت دارم که ................/ لطفا ..... وسلام. یا حسین علیه السلام
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:34
      1 0
      با سلام لطفاً کد مرکز خدمات خود را اعلام فرمایید تا پرونده شما بررسی شود.
      یحیی
      20/08/1393  18:40
      پاسخ 2 0
      با سلام. کد خدمات بنده 199569..9ماه پیش ثبت نام وام رهن مسکن رو از طریق سایت انجام دادم و یک ماه و نیم قبل هم ضامن آمد و مدارک رو تحویل دادم و همه کارها انجام شده اما بعد از یک ماه و نیم هنوز وام واریز نشده.!
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:31
      0 0
      با سلام انشاءالله وام شما در تاریخ 28/08/93 واریز خواهد شد.
      سلمانعلی برهانی
      19/08/1393  17:54
      پاسخ 0 0
      با سلام و احترام
      خدمت مسئول محترم مربوطه عرض شود که بنده میتوانم درخواست وام نمایم، وضعیت چگونه است. اگر معلومات بدهید ممنون میشوم. تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:30
      0 0
      با سلام شما در حال حاضر یک وام 4 میلیونی صندوق قرض الحسنه دارید که 1.800.000 تومان آن باقی مانده است.6 ماه بعد از تسویه وام فعلی می توانید مجدداً برای وام ثبت نام نمائید.
      محمد
      19/08/1393  13:47
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم:لطفا حقیقت رو بگید چرا خودتون رو اذیت میکنید و طلاب را سر کار گذاشتید رک و پوست کنده بگید پول نداریم منتظر بودجه از طرف دولت هستیم ما هم انصاف داریم و راحت قبول میکنیم.ببخشید جسارت کردم
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:29
      0 0
      با سلام از آنجایی که طلاب محترم بسیاری قبلاً برای وام ثبت نام کرده و در نوبت هستنند سایت بسته شده است.انشاءلله به زودی بازگشایی خواهد شد.
      اسدالله مرادی
      17/08/1393  22:00
      پاسخ 0 0
      با سلام وعرض ادب:بنده 6ماه است که وام قبلی ام را به امید گرفتن وام جدید تسویه کردم و چون مسأجرم و برای رهن منزل پول قرض کردم الأن این بدهکاریها امانم را بریده است لطفا ثبت نام وام را شروع کنید از لطف شما متشکرم .
      اعتمادی
      17/08/1393  17:01
      پاسخ 0 0
      اینجانب برای پرداخت شهریه سه نفر دانشجو نیاز شدید به وام دارم. ثبت نام نوبت دهی کی مقدور می شود؟
      عبدالله
      14/08/1393  13:21
      پاسخ 0 0
      بنده برای خرید مسکن وام میخوستم؟چه کنم؟ کد مرکز 48738
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:26
      0 0
      با سلام شما به دلیل بدحسابی تا تاریخ 07/04/95 نمی توانید از تسهیلا صندوق قرض الحسنه استفاده نمایید.
      193101
      08/08/1393  23:22
      پاسخ 0 0
      سلام
      آیا من میتونم وام بگیرم.تازه یک خانه خریدم نیاز جدی به وام دارم.بابت پکیج و کابینت خانه
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:55
      1 0
      با سلام شما برای دریافت وام مشکلی ندارید و پس از بازگشایی سایت می توانید برای وام ثبت نام کنید.
      کمالی
      08/08/1393  12:05
      پاسخ 0 0
      با سلام بنده به خاطرانتقال از قم به شهرستان برای رهن خانه شدیدا به وام آن مرکز خیر نیاز مندم با عنایت به طلاب مبلغ در شهرستان ها طلاب قم را راغب به تبلیغ کنید یا حسین
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:56
      0 0
      با سلام سایت به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      رضا
      08/08/1393  00:22
      پاسخ 0 0
      سلام شدیدا به وام حوزه نیاز دارم لطفا برا ما کاری بکنید.قبلا خواستار شدم ولی جوابی دریافت نکردم..کد خدمات160875
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:56
      0 0
      با سلام شما برای دریافت وام مشکلی ندارید و پس از بازگشایی سایت می توانید برای وام ثبت نام کنید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:18
      0 0
      با سلام
      الگوی تعریف شده برای سایت 6 ماه پس از تصویه است . در صورت نیاز مبرم می توانید از وام کمیسیون ویژه استفاده کنید.
      علی
      04/08/1393  17:53
      پاسخ 3 0
      شما که از وضع طلاب خبر دارید خواهشآ کاری کنید این وام هم برای طلاب خیلی مفید است.
      معصومه بیگزاده
      02/08/1393  19:45
      پاسخ 0 0
      سلام.بنده تازه ازدواج کرده ام وبرای دادن اجاره خانه بسیار در مضیقه ام و با وجود اینکه مراسم عروسی را هم برگزار نموده ایم به دلیل مشکلات مالی عدیده نمیتوانیم زیر یک سقف زندگی کنیم.آیا تسهیلاتی در این زمینه به افراد نیازمند اعطا میگردد؟اجرکم عندالله
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:40
      0 0
      با سلام زمانی که سایت بازگشایی شود می توانید برای وام ازدواج ثبت نام نمایید.
      رضا
      01/08/1393  22:58
      پاسخ 1 0
      سلام سایت وام کی باز میشه.شدیدا به پول نیاز دارم لطفا پاسخ دهید
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:42
      0 0
      با سلام و عرض معذرت سایت به زودی بازگشایی خواهد شد.
      سالکیان
      01/08/1393  01:08
      پاسخ 0 0
      باسلام و وقت بخیرلطفا مبلغ وام خواهران رازیادکنید چون مشکل جدی داریم وخواهش میکنم هرچه سریعترسایت روبازکنید.ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:42
      0 0
      با سلام وام خواهران طبق مصوبه هیئت مدیره می باشد سایت هم به زودی باز خواهد شد.
      تن
      30/07/1393  00:18
      پاسخ 0 0
      یه حرفی بزنیدکه مابفهمیم ثبت نام کی شروع میشه وهمه وام میخواهندچه جوری می خواهیدبه همه وام بدهید8یاحق
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:43
      0 0
      با سلام و عرض معذرت سایت به زودی بازگشایی خواهد شد.
      طلبه
      28/07/1393  08:13
      پاسخ 0 0
      لطفا بگویید
      تا چه زمانی باید صبور و شکیبا باشیم؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:46
      0 0
      با سلام سایت به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      مرتضی
      27/07/1393  19:22
      پاسخ 0 0
      سلام اگر تا بعد ازمحرم مبلغ رهن منزل فراهم نشه باید دور تحصیل در قم را خط بکشم لطفا همکاری کنید با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:47
      1 0
      با سلام سایت به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      ابراهیم قلندری
      26/07/1393  07:55
      پاسخ 0 0
      لطفا من مشکل اثاث کشی دارم به وام خیلی احتیاج دارم کاری کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:48
      0 0
      با سلام ماو تمامی همکاران پیگیر مشکلات طلاب محترم هستیم اما متأسفانه سایت برای ثبت نام همچنان مسدود است و به زودی باز خواهد شد.
      حنان احمدنژاد
      24/07/1393  21:05
      پاسخ 0 0
      سلام . بنده از اردیبهشت ماه ثبت نام وام ازدواج کردم هنوز جوابی نگرفتم . درضمن کسی که وام ثبت نام میکنه یعنی به پول شدیدا نیاز داره خواهشا و تمنءا به مشکلات طلاب عزیز رسیدگی کنید .تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:49
      0 0
      با سلام ثبت نام شما در تاریخ 02/06/93 تأیید شده است برای اطلاع از زمان پرداخت وام به شعبه ساری و نمایندگی بابل مراجعه فرمایید.
      محمدرضا
      23/07/1393  17:10
      پاسخ 0 0
      دقیقا بگید کی این سایتتون راه میفته تا ما تکلیفومنو بدونیم ملتو اسیر کردید با این کاراتون این چه سایتیه که به روز رسانیش این همه طول میکشه به فکر کسایی که نیاز دارن هم باشین
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:50
      0 0
      با سلام ماو تمامی همکاران در مرکز خدمات پیگیر مشکلات طلاب محترم هستیم سایت هم به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      ناشناس
      21/07/1393  23:56
      پاسخ 2 0
      با سلام از برج 3 تو نوبت وام هستم حالا به هم گفتن اینترنتی ثبت نام کنم من واقعا به این پول احتیاج دارم خواهش میکنم اقدام فرمایید
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:51
      0 0
      با سلام لطفاً کد مرکز خود را اعلام فرمایید تا پرونده شما مورد بررسی قرار گیرد.
      محمد
      21/07/1393  19:45
      پاسخ 1 0
      ثبت نام وام ازدواج کی آغازمیشه خواهشاراه اندازیش کنین که نیازمبرمی داریم.
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:52
      0 0
      با سلام سایت به زودی بازگشایی خواهد شد.
      عبداله محسن
      20/07/1393  09:33
      پاسخ 0 0
      با سلام و خسته نباشید من الان دو سال از تصفیه وام قبلی فارغ شدم و الان هر چه سعی میکنم که ثبتنام کنم نمیشه شدیدا هم بدهکارم لطفا راهنمایی کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:54
      0 0
      با سلام سایت به زودی برای ثبت نام باز خواهد شد.
      امیرزاده
      19/07/1393  18:08
      پاسخ 2 0
      سلام انشاا... این ماه فعال میشه ؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:15
      1 0
      با سلام با عرض معذرت زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      سلام
      16/07/1393  11:47
      پاسخ 1 0
      کمرم داره میشکنه بخاطره خدا و ایمه بهم کمک کنین
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:14
      0 0
      با سلام لطفاً کد مرکز خود را اعلام فرمایید.
      محسن
      16/07/1393  11:28
      پاسخ 1 0
      من میخوام عقد کنم.آیا تا سال آینده سیستم به روز رسانی میشود که من تصمیم خودم رو بگیرم؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:13
      0 0
      با سلام با عرض معذرت زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      ابراهیم قلندری
      15/07/1393  20:40
      پاسخ 2 0
      با سلام من ثبت وام کرده بودم وضامن دیر شد حذف شدم و سایت خیلی وقته قطعه واحتیاج شدید به وام اجاره مسکن دارم لطفا کاری کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:13
      0 0
      با سلام لطفاً به شعبه مربوطه مراجعه فرمایید تا از طریق شعبه با ستاد در مورد ثبت نام شما نامه نگاری شود.
      تربتی نژاد
      15/07/1393  16:06
      پاسخ 1 0
      کدمن19109 میباشد برای تهیه جهیزیه ی دخترم شدیدا نیاز به وام دارم کی ثبت نام شروع میشه لطفا راهنماییم کنیدپ
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:11
      0 0
      با سلام با عرض معذرت زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست. در ضمن شما به دلیل بدحسابی تا تاریخ 08/04/94 نمی توانید برای وام ثبت نام کنید
      سید جواد
      15/07/1393  12:22
      پاسخ 2 0
      یا سلام و احترام
      لطفا تاریخ دقیق شروع ثبت نام اینترنتی وام را اعلام کنید . ضمنا نیاز مبرم به وام جهت اجاره منزل و خرید عقد و ... دارم . والسلام
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:10
      0 0
      با سلام با عرض معذرت زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست.
      محمد علی محسنی کیا
      15/07/1393  10:33
      پاسخ 0 1
      با سلام و احترام:مدت 6 ماه از تسویه وام قبلی ام گذشته بعد از 13 سال مستاجری خدا کمک کرده منزل مسکونی خریدم .مبلغ ده میلیون تومان طی چهار چک کشیدم.الان برای پرداخت شدیدا مشکل دارم.با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:09
      1 0
      با سلام لطفاً به شعبه مربوطه فرمایید. در صورت صلاحدید مدیر شعبه، با ستاد در مورد ثبت نام جناب عالی نامه نگاری خواهد شد.
      محمدعلی صالحی
      09/07/1393  13:51
      پاسخ 7 0
      لطفا نسبت به طلاب که مشکل جدی دارد بیشتر توجه شود
      خدادادزنجانی
      20/07/1393  16:22
      0 0
      سلام لطفاجهت استعلام وبررسی کارهای وام کمیسیونی که خیلی دقیق وریز وجدی می باشد!!!افراد پخته دردشناس و مسن وباتجربه وقوی الایمان تدارک ببینید!معمم فاضل وباتقوی باشه چه بهتر.ممنون.باطن طرف مستحق وام راببینند!نه ظاهر را.لطفا این قضیه رامسوولین این کار مهم؛کاملاجدی بگیرند%!ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/08/1393  09:53
      1 0
      با عرض سلام خدمت آقای زنجانی نظرات جنابعالی منعکس خواهد گردید
      حسن تربتی نژاد
      07/07/1393  18:08
      پاسخ 1 0
      من شدیدا به وام جهت تهیه جهیزیه دخترم نیاز دارم کی باز میشه اگه زمانش را ندونیم ممکنه ازدستمان دربره ضمنا منزل ایتترنت ندارم شمارابخدا بمارحم کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/08/1393  11:08
      0 1
      با سلام با عرض معذرت زمان بازگشایی سایت هنوز مشخص نیست. در ضمن شما به دلیل بدحسابی تا تاریخ 08/04/94 نمی توانید برای وام ثبت نام کنید.
      مبین
      27/06/1393  09:45
      پاسخ 4 0
      اخه مگه بروز رسانی چقد طول میکشه ،
      من ازدواج کردم و برای خرید عقد شدیدا به پول نیاز دارم لطفا ثبت نام را شرو کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      12/07/1393  13:00
      1 1
      با عرض سلام
      انشاءالله به زودی امکان ثبت نام ایجاد خواهد شد. برای بررسی بیشتر به مدیریت مرکز استان قم مراجعه فرمایید
      علی قنبری
      25/06/1393  10:07
      پاسخ 8 1
      بابت اجاره منزل ئنداشتن هذینه کافی اواره شدم شماروبخداکاری بکنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      12/07/1393  13:02
      0 0
      با عرض سلام
      لطفاً کد مرکز و مشخصات خود را اعلام کنید و یا با شماره 31206742 تماس بگیرید.
      عبدالله
      18/08/1393  14:16
      1 0
      سلام بنده برای خرید منزل میخواستم وام بگیریم چکار باید بکنم؟ با تشکر کد 48738
      پاسخ کارشناس صندوق
      05/09/1393  10:22
      0 0
      با سلام خدمت اقای عبدالله
      با سلام شما به دلیل بدحسابی تا تاریخ 07/04/95 نمی توانید برای وام ثبت نام کنید.
      محمد
      19/06/1393  12:31
      پاسخ 19 1
      با سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم کی ثبت نام اینترنتی وام فعال میشه ؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      19/07/1393  12:14
      4 2
      با عرض سلام
      لطفا تا اطلاع ثانوی منتظر باشید. انشا الله به زودی بازگشایی خواهد شد.
      سجاد
      10/10/1393  10:54
      0 0
      سلام علیکم
      بنده در تاریخ 10 آذر ماه در سایت برای وام ازدواج ثبت نام کردم و الان یک ماه گذشته است ولی خبری از پیامک و تایید ضمانت و بقیه کار ها نیست.
      لطفا پیگیری نمایید.
      طلبه مشهد مقدس
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:47
      0 0
      با سلام خدمت جناب اقای سجاد
      وام هایی که از تاریخ 09/09/1393 به بعد به صورت اینترنتی ثبت نام شده اند بعد از اردیبهشت 94 پرداخت آنها شروع خواهد شد.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.