• [ خوزستان ]
    • [ اطلاعات پروژه ها ]
      -- قم

    • قابل توجه طلاب و روحانیون محترم

      ثبت نام مسکن مهر در استان‌های گیلان، خوزستان، لرستان و کرمان

      کد: 2911
      ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
      ثبت نام مسکن مهر در استان‌های گیلان، خوزستان، لرستان و کرمان

      اداره کل مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به اطلاع می‌رساند با توجه به پیگیری‌ها و مذاکرات معاونت مسکن و تأمین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با وزارت راه و شهرسازی، تعدادی از واحدهای مسکن مهر در برخی شهرستان‌ها از استان‌های گیلان، خوزستان، لرستان و تهران، با شرایط مناسب (دارای وام مسکن مهر و اغلب پروژه‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالا) قابل تخصیص به طلاب و روحانیون گران قدر می‌باشد. لذا خواهشمند است در صورت تمایل و داشتن شرایط  نسبت به پیش ثبت نام در سامانه الکترونیکی مرکز خدمات حوزه (مطابق با راهنمای تصویری ذیل)  اقدام نمایید.

       

      اطلاعیه شماره 2

       





      هادی
      27/07/1393  09:51
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم
      لطفا در مورد استان آذربایجان شرقی هم اطلاع رسانی کنید از اجاره بودن خسته شده ایم.
      حامد
      29/06/1393  13:05
      پاسخ 0 0
      سلام سیستان وبلوچستان کی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      روح الله
      23/06/1393  09:58
      پاسخ 2 1
      ممنون از زحمات شما. 20 میلیون برای طلبه ها خیلی زیاده
      سید مرتضی فلاح رسول نژاد
      17/06/1393  23:02
      پاسخ 0 0
      سلام من ساکن استان گیلانم اما گزینه ی پیش ثبت نام در پروفایلم موجود نیست شرایط ثبت نام چیه خواهشا راهنماییم کنید.
      پاسخ کارشناس مسکن
      15/09/1393  10:33
      0 0
      باسلام
      طلبه گرامی اگر وضعیت مسکن شما در پذیرش مرکز به صورت مسکن "شخصی" ثبت شده باشد این طرح شامل شما نمی شود و نمی توانید ثبت نام کنید اما اگر وضعیت مسکن شما غیرشخصی می باشد و متولد استان گیلان می باشید یا اینکه پرونده فعال پذیرشی مرکز خدمات شما در مرکز خدمات استان گیلان می باشد. برای رفع این مشکل هر چه سریعتر به مرکز خدمات استان گیلان مراجعه نمایئد.
      ناشناس
      17/06/1393  19:03
      پاسخ 2 1
      خیلی ازطلاب قم هنوز خانه دارنشده اند برای اینهاهم فکری بکنید
      محمد
      17/06/1393  17:51
      پاسخ 2 3
      با سلام
      ممنون از تمام زحمات شما
      سید عباس
      17/06/1393  13:56
      پاسخ 4 1
      سلام
      ای کاش برای طلابی که قم زندگی میکنند و اصالتا برای همین استانها هستند هم امکان ثبت نام میزاشتید تا جمعیت طلاب در شهر قم با این کار کمتر می شد.ممنونم
      امیر
      16/06/1393  15:03
      پاسخ 1 0
      باسلام لطفا برای طلاب کرمانشاه هم در این زمینه اقدام کنید متشکرم
      ناشناس
      15/06/1393  13:22
      پاسخ 6 2
      باسلام آقا طلاب ملایر استان همدان رودریابید متقاضی مسکن زیاد هست یه کاری هم برای ماکنید
      ناشناس
      14/06/1393  22:59
      پاسخ 11 2
      سلام
      آیا استانهای دیگه هم احتمالش هست که چنین شرایطی فراهم بشود در آینده؟
      ناشناس
      12/06/1393  19:27
      پاسخ 13 2
      سلام خراسان رضوی کی شروع میشه
      مسلم فیروزی
      14/06/1393  17:57
      16 0
      با سلام لطفا مکان این ساختمانها را مشخص کنید چون در شهر خرم آباد در چندین قسمت مسکن مهر در حال اجراست که برخی از این مکانها خوب و برخی به درد نمی خورند .هزینه اولیه 20 میلیون هم زیاد است. قیمت نهایی چقدر تمام می شود. وامش چقدر است. کی تحویل می شود.
      ناشناس
      15/06/1393  12:19
      22 3
      سلام. قم کی شروع میشه؟