مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛        مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید
 
   
 

    • قابل توجه طلاب و روحانیون محترم

      ثبت نام اینترنتی وام صندوق قرض الحسنه

      کد: 3554
      ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
      ثبت نام اینترنتی وام صندوق قرض الحسنه

      به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات حوزه های علمیه، به مناسبت ولادت با سعادت هفتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت موسی بن جعفرعلیه السلام ثبت نام وام از تاریخ  1393.09.09 در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود.
      طلاب گرامی می توانند با مراجعه به سامانه صندوق قرض الحسنه با توجه به شرایط جدید نسبت به درخواست وام اقدام نمایند.





      علی عبادی
      01/06/1396  00:10
      پاسخ 8 2
      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.سوال بنده این است که از بعدازظهر تا به الان برای درخواست وام ازدواج تلاش میکنم ولی هیچ گزینه ای نمیاره فقط کلید خروج و مرحله قبل رو میاره مشکلی تو سایت پیش اومده یا فقط برای بنده اینطور شده؟
      محمدی
      01/08/1395  16:08
      پاسخ 27 4
      سلام نیاز به وام مجردی دارم اگه میشه راهنمایی بفرمایید نیاز ضروری دارم
      راحله
      16/09/1395  12:39
      21 4
      نیاز به وام دارم نمیدونم چطور تبت نام کنم
      زهرا
      20/04/1395  12:44
      پاسخ 10 3
      سلام علیکم من برای گرفتن وام به سامانه سخا مراجعه کردم اما از من نام کاربری و کلمه عبور می خواهد من هم شماره این دورا نمی دانم چه کارکنم؟
      راهنمایی بفرمایید
      عبدالزهرا
      17/03/1395  01:58
      پاسخ 8 0
      با سلام
      من برای درمان بیماری خودم نیاز به این وام دارم به مبلغ 3میلیون تومان
      چطوری میتونم ثبت نام کنم؟
      سید یمین
      21/01/1395  22:07
      پاسخ 3 0
      سلام علیکم چرا به مجردین وام بسیار کم میدهید خواهش میکنم این قانون را تغیر دهید.و من الله توفیق
      عاطفه
      07/10/1394  18:47
      پاسخ 6 1
      سلام من به وام نیاز دارم لطفا سایت باز کنید بتونم ثبت نان کنم.من تا خالا هیج وامی نگرفتم
      عبدالباعث
      27/02/1394  15:58
      پاسخ 4 2
      سلام من مدرس حوزهام چطور میشه درخوات وام کنم راهنمایی بفرمایید
      کارشناس صندوق
      09/04/1394  15:09
      6 6
      با سلام
      لطفاً به سامانه سخا، پورتال اختصاصی صندوق جهت ثبت نام مراجعه فرمایید.
      فریبا
      21/02/1394  12:05
      پاسخ 3 1
      سلام من طلبه پایه 6 هستم ونیاز به وام دارم ولی هرکاری می کنم ثبت نام نمی شه.تاحالا هم وام نگرفتم.بایدچیکارکنم.یه سوال من وام ازدواج ازبانک صادرات گرفتم اینجاهم می تونم بگیرم یانه.ممنون
      کارشناس صندوق
      09/04/1394  15:07
      4 2
      با سلام
      لطفاً برای بررسی با شماره 31206916 اداره تسهیلات صندوق قرض الحسنه تماس حاصل فرمایید.
      کرمی
      14/02/1394  15:44
      پاسخ 3 1
      با سلا م می خواستم ببینم ثبت نام وام در کدام قسمت انجام می شود
      کارشناس صندوق
      08/04/1394  12:19
      1 2
      با سلام
      سامانه سخا – پورتال اختصاصی صندوق قرض الحسنه
      رضا
      26/01/1394  20:07
      پاسخ 0 1
      سلام.خواستم بپرسم طلبه های حوزه خواهراناز چه طریقی میتونن وام دریافت کنن.و شرایط درخواست وام چی هست
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/04/1394  12:46
      2 1
      با سلام
      از طریق سامانه مرکز خدمات حوزه های علمیه – پورتال صندوق قرض الحسنه در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام انجام خواهد شد.
      هادی مهدوی خرم آبادی
      17/01/1394  15:14
      پاسخ 3 1
      با عرض سلام
      من درخواست وام رهن مسکن دادم اما تاریخ مقرر 22 مرداد است
      در حالی که من سریعتر به وام نیاز دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/04/1394  12:00
      3 1
      علیکم سلام
      به دلیل محدودیت منابع مالی امکان پرداخت با اولویت امکان پذیر نبوده است.
      صادق سرگزی
      15/01/1394  18:37
      پاسخ 2 1
      باسلام من وام ندارم والان به وام رهن نیازمندهستم به من گفتن بریید سایت ثبت نام کنید امام هرچه به سایت رجوع می کنم ثبت نام نمی کنه وام رهنو برای من میخواستم بفهمم مشکل چیه وچراثبت نام وام برای من نمیشه
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:21
      3 1
      با سلام
      سایت در حال بروزرسانی پاسخ نمی دهد مجدد مراجعه کنید.
      فلاح
      23/11/1393  12:06
      پاسخ 2 0
      سلام. بنده طلبه هستم و چند ماهی است که ازدواج نمودم و نیازمند به وام ازدواج می باشم.با کمال تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:59
      3 1
      با سلام
      به سایت مرکز مراجعه کنید
      صادق
      18/11/1393  13:34
      پاسخ 0 1
      سلام من تازه به قم منتقل شده ام وام هم ندارم به سایت هم رفته براثبت نام وام صندوق ولی ثبت نام نمیشه به مرکزهم رجوع کردم جوابی ندادن 4میلیون قرض کردم خواستاروام صندوق هستم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:58
      0 1
      با سلام
      دوباره به سایت مراجعه فرمایید احتمالا سایت در حال بروز رسانی بوده (البته در صورتی که بدحسابی نداشته باشیدو 4 مورد از قرض الحسنه استفاده نکرده باشید)
      طلبه خواهر
      13/11/1393  21:56
      پاسخ 2 0
      باسلام در پایه 1 مشغول به تحصیل هستم در اصفهان برای ساخت مسکن احتیاج به وام داریم لطفا مبلغ و شرایط آن را راهنمایی کنید.برای عضویت در امور خدمات چکار کنیم.
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:56
      0 0
      با سلام
      وام مسکن به خواهران تعلق نمی گیرد. خواهران شرایط دریافت وام ازدواج و احتیاجات ضروری را دارند.
      وحید
      13/11/1393  15:29
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم.من در تاریخ 26 اذر برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردم.با توجه به اینکه نیاز شدید دارم و همیشه به سایت سر میزنم بعد از گذشت 1.5 ماه هنوز به عبارت در دست بررسی بر میخورم.خواهشا راهنمایی بفرمایید.کد مرکز 99619 .با تشکر...
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:55
      1 0
      با سلام
      تاریخ مراجعه شما 27/03/1393
      مسعود حیدریان
      12/11/1393  20:23
      پاسخ 0 0
      باسلام من برای وام قرض الحسنه ثبت نام نمودم حدودسه ماه که هنوز جوابی دریافت نکردم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:55
      1 0
      با سلام
      در حال بررسی می باشد
      ناشناس
      12/11/1393  12:59
      پاسخ 0 0
      با سلام میخواستم وام ازدواج بگیرم چقدره و چگونه باید بگیرم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:50
      2 0
      با سلام
      ثبت نام وام ازدواج به صورت اینترنتی است برای برادران 4 میلیون و خواهران 2 میلیون
      فاطمه بی نیاز
      04/11/1393  14:31
      پاسخ 3 0
      خواهشمند است جهت دریافت وام مرکز خدمات باید چکار کنم.
      محمد ....
      01/11/1393  22:22
      پاسخ 1 0
      سلام من با مادرم تنها زندگی میکنم ....پدرم فوت کره و مادرم هم سرطان سینه داره.من خودم 23 سالمه میخوام ازدواج کنم اما هیچ سرمایه ای ندارم لطفا راهنمایی کنید.من چقد وام میتونم دریافت کم؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:23
      2 2
      با سلام
      وام عادی 500 هزار تومان ، وام ازدواج دو میلیون تومان
      جاوید
      25/10/1393  10:56
      پاسخ 1 0
      سلام میشه وام لوازم خانگی را برای بدهکاری ناشی از ازدوج مصرف کرد؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:16
      2 0
      با سلام
      هر وامی را که لازم دارید می توانید در صورت خوش حسابی و نداشتن وام جاری ثبت نام کنید.
      حسین
      24/10/1393  00:21
      پاسخ 0 1
      با سلام و خسته نباشید.برج 4 برای وام ثبت نام کرده ام هنوز هیچ خبری نیست ضروریه خواهشا رسیدگی کنید.به آقای ابراهیمی چندین بار مراجعه کردم میگه هنوز داریم ثبت نامی های 92 را رسیدگی می کنیم.92ایها کی تموم میشن؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:13
      1 0
      با سلام
      ثبت نامی های قبل از تاریخ 09/09/1393 تا انتهای سال 93 پرداخت خواهد گردید.انشاءالله
      ناشناس
      23/10/1393  20:05
      پاسخ 0 0
      باسلام.بنده برای ادای قرضهایم شدیدا نیاز به وام شما دارم لطفا مساعدت فرمایید
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:12
      1 0
      با سلام
      کد مرکز خدمات خود را ثبت کنید تا شرایط شما بررسی شود.
      سایه روشن
      22/10/1393  14:59
      پاسخ 1 0
      با سلام
      من طلبه ی خواهر هستم و وام ازدواج میخوام دریافت کنم و تاکنون وامی نگرفته ام.به من گفتند در سامانه ثبت نام کنم ولی نمیدونم کجاست.راهنمایی کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:12
      0 0
      با سلام
      وارد سامانه اینترنتی صندوق قرض الحسنه به آدرس www.sandogh.csis.ir و یا سامانه سخا به آدرس www.service.csis.ir شوید.
      میثم امینی
      21/10/1393  22:22
      پاسخ 1 0
      خواهشا اشکال ثبت نام وام صندوق را بر طف کنید من شماره سفته را اشتباه دادمولی نمیتونم ویرایشش کنم چون ایکون تایید برای ثبت ویرایش وجود ندارد و من موندم چیکار کنم رییس و کارکنان مرکز خدمات قزوین هم نمیدونن باید چیکار کنند و من هم به شدت به پول وام نیاز دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:52
      2 0
      با سلام
      از تاریخ 03/11/1393 به سایت مراجعه کنید انشاالله مشکل حل خواهد شد.
      سلام
      10/11/1393  22:18
      0 0
      وام ودیعه مسکن به خواهران طلبه هم تعلق میگیره؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:49
      0 0
      با سلام
      وام مسکن با عناوین مختلف آن فقط به برادران طلبه تعلق میگیرد
      حامدپناهنده
      09/10/1393  16:38
      پاسخ 1 0
      باسلام پایه 3هستم میزنه خطای شرط پایه تحصیلی چکارکنم
      پاسخ کارشناس صندوق
      11/11/1393  11:11
      0 0
      باسلام
      1- لازمه دریافت وام صندوق قرض الحسنه برای برادران ، اتمام پایه تحصیلی3
      2- شرایط طلبه برادر، برای دریافت وام ازدواج : اتمام پایه تحصیلی 2 و اشتغال به پایه تحصیلی3
      محمدجواد
      09/10/1393  10:19
      پاسخ 1 0
      سلام بنده تازه عروسی گرفتم برای رهن خانه۶ملیون وام نیاز دارم کد خدمات 276390
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:44
      1 0
      با سلام
      وام ودیعه مسکن به میزان 5.000.000 تومان می باشد.
      ناشناس
      01/10/1393  13:48
      پاسخ 3 1
      سلام به خانما وام مسکن تعلق میگیره؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:50
      1 0
      با سلام
      طلاب و روحانیون درخواست کننده ی وام اعم از زن و مرد با احراز شرایط زیر می توانند از وام صندوق استفاده کنند:
      پرونده فعال مرکز خدمات،اشتغال در پایه تحصیلی 3،متاهل و عدم اشتغال
      احمد
      29/09/1393  17:32
      پاسخ 2 0
      سلام - 16 تیر ثبت نام کردم برای وام اما هنوز در حال بررسی است ، کی بررسی تمام می شود ؟ زمان پرداخت کی است ؟ ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:51
      1 0
      با سلام
      با آقای قاسم ابراهیمی 31206822 تماس بگیرید.
      محمد میرشاهی
      26/09/1393  12:28
      پاسخ 0 0
      سلام جرا جند ساله مبلغ کارت بارسیان افزایش نداشته و گرفتن وام شرایطش سخت هست و موارد ضروری برای وام دادن هم در نظر بگیرین
      پاسخ کارشناس صندوق
      09/10/1393  13:53
      0 0
      با سلام
      افزایش مبلغ کارت پارسیان در محدوده اختیارات صندوق قرض الحسنه نیست.
      سلمان
      19/09/1393  13:16
      پاسخ 1 0
      سلام به مجردهای که تازه میخوان ازدواج کنند هم وام میدین
      ناشناس
      16/09/1393  10:28
      پاسخ 1 0
      چرا این وام شامل حال خواهران نمی شود؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:47
      0 0
      با سلام
      لطفا نوع وام را قید کنید.
      ناشناس
      15/09/1393  12:08
      پاسخ 0 0
      سلام. مبلغ وام قرض الحسنه چقدر است؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:49
      4 0
      با سلام
      ازدواج برای خواهران دو میلیون، برادران چهار میلیون، مسکن 5 میلیون، خرید کالایک میلیون، وام های کمیسیون........
      طلبه
      15/09/1393  12:06
      پاسخ 1 1
      باسلام/ آیا وام قرض الحسنه مستقل به طلاب خواهر نیز تعلق میگیرد؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:50
      1 0
      با سلام
      بله تعلق می گیرد.
      یک خواهرطلبه
      14/09/1393  22:13
      پاسخ 0 0
      سلام خواهران طلبه مگه چه اشکالی دارن که وام بهشون تعلق نمی گیره.
      واون دسته ازافرادی هم که ازاین وام اطلاع نداشتن وباهزارگرفتاری ازدواج کردن ودوسال ازازدواجشون میگذره هم نمی توانن ازاین وام استفاده کنند.
      یه تجدید نظردراین رابطه داشته باشین.لطفا
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:52
      0 0
      با سلام
      وام به خواهران طلبه تعلق میگیرد در مورد سوال دوم باید منتظر باشید تا تغییرات لازم در سایت انجام شود.
      سید داود
      13/09/1393  11:26
      پاسخ 0 1
      سلام و خسته نباشید، قابل توجه مسئولین صندوق اینکه در استان ما اصلا این وام ها عادلانه پرداخت نمیشود افرادی گرفتند که اصلا نیاز نداشتند و افرادی مثل خود من برای تامین ودیعه مسکنشان مجبور شدند قرض کنند.
      کد خدماتی : 223758
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:53
      0 0
      با سلام
      سید داود عزیز 760روز بدحسابی دارید در صورت تصویه6ماه بعد امکان گرفتن وام وجود دارد و در صورت بدحسابی 2 سال بعد این امکان وجود دارد پس لطفا آخرین قسط را پرداخت کنید تا گرفتار بدحسابی و عدم دریافت وام نشوید.
      جعفر بابامیرساطحی
      13/09/1393  03:27
      پاسخ 0 1
      باسلام:خواهشمندیم که وام بنده را هر چه زودتر به دستمان برسانید.بخاطر نیاز شدید.در ضمن اگه امکان داره مبلغ بیشتری وام بدهید...با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      20/09/1393  12:54
      0 0
      با سلام
      نوبت دهی وام حضرتعالی به مرکز اصفهان مربوط می شود.
      اکبری
      13/09/1393  00:57
      پاسخ 3 0
      ما اقدام کردیم برای وام ولی وقتی وارد سامانه میشویم و برروی وام قرض الحسنه مستقل کلیک میکنیم صفحه ای باز میشود و میگوید شما اجازه ندارید و خطای تعداد وام را نشان میدهد ولی ما واممان را سال 91 تصویه کردیم لطفا رسیدگی کنید با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:11
      0 0
      با سلام
      در صورت دریافت 4 نوبت وام از صندوق قرض الحسنه سایت به شما اجازه ثبت نام نمی دهد. باید منتظر ایجاد تغییرات در سایت باشید.
      محمد علی محسنی کیا
      10/09/1393  11:30
      پاسخ 0 0
      سلام علیکم:احتراما اینجانب بدلیل خطای خوش حسابی در وام قبلی موفق به ثبت درخواست وام صندوق نشدم.تقاضای من از کارشناس محترم این است که شخصا وام قبلی بنده را که دو میلیون بوده را بررسی کنند اگر یک مورد تاخیر قسط داشتم پرداخت نکنند .مضافا اینکه اینجانب بعد از این همه انتظار وخرید خانه بعد از سیزده سال مستاجری واقعا شدیدا مقروض شده ام .لازم به ذکر است حقیر قبلا هم با کارشناس محترم مکاتبه داشته ام که در پاسخ مراجعه به شعبه محل فرمودند.خواهشمندم اقدام عاجل شما عزیزان مزید امتنان است. با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:17
      0 0
      با سلام
      علیکم السلام ، جناب محسنی کیای عزیز شما می توانید وارد سایت شده و ثبت نام کنید در صورت مواجهه با اخطار سایت با شماره بنده تماس حاصل فرمایید.
      31206742
      حنان احمدنژاد
      09/09/1393  19:04
      پاسخ 2 0
      سلام . خواهشا زمان پرداخت وام رو اعلام کنید .همه چی تایید شده فقط زمان پرداخت رو اعلام کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:20
      0 0
      با سلام
      قبل از سال 94 منتظر پرداخت وام باشید و پیامک تاریخ مراجعه برای شما ارسال خواهد شد.
      محمد رضایی
      09/09/1393  18:32
      پاسخ 1 0
      بزرگواران خواهش میکنم در دادن وام هرچه سریعتر اقدام کنید انصافا مشکلات زیاده
      شهرام فلاحی
      09/09/1393  16:45
      پاسخ 1 0
      درصورت امکان اشکالات سایت را برطرف نمایید
      داود
      08/09/1393  13:37
      پاسخ 1 0
      لطفا شرایط جدید دریافت وام را اعلام کنید
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:31
      0 0
      داود جان سلام، راهنمای دریافت وام در سایت مرکز خدمات منوی صندوق وجود دارد لطفا مراجعه کنید.
      نرگس
      08/09/1393  13:07
      پاسخ 1 0
      شرایط وام رو توضیح بدید ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:40
      0 0
      با سلام
      شرایط عمومی و اختصاصی وام ازدواج:
      1- طلبه باشد
      2- دارای پرونده پذیرشی فعال در مرکز باشد
      3- عدم اشتغال رسمی در ادارات دولتی و همچنین موسسات دیگر
      4- شش ماه از تسویه وام قبلی گذشته باشد
      5- متقاضی فاقد بد حسابی باشد.
      6- تعداد وام های دریافتی از صندوق قرض الحسنه نباید بیشتر از 4 مورد باشد.
      7- لازمه دریافت وام صندوق قرض الحسنه برای برادران ، اتمام پایه تحصیلی3
      8- تاریخ پرداخت و مبلغ وام با توجه به شرایط نقدینگی و تراکم پرونده ها از سوی مرکز تعیین میگردد لذا ثبت نام و تائید مبلغ آن به منزله پرداخت قطعی تلقی نخواهد شد.
      9- ثبت نام نهایی درخواست متقاضیان وام در سامانه صرفا با مراجعه حضوری و تایید کاربر صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات انجام خواهد شد و ورود اطلاعات متقاضی وام در سامانه به صورت ثبت موقت می باشد و صندوق قرض الحسنه مطابق با ضوابط و مقررات با درخواست متقاضی اقدام می نماید.
      شرایط طلبه برادر، برای دریافت وام ازدواج : اتمام پایه تحصیلی 2 و اشتغال به پایه تحصیلی 3 - 10
      11- شرایط طلبه خواهر برای دریافت ام ازدواج قید پایه تحصیلی ندارد.
      12- وام ازدواج فقط برای یک بار به متقاضیان پراخت می شود.
      13- وام ازدواج جهت فرزندان طلبه برادر (اعم از پسر و دختر) به میزان چهار میلیون تومان می باشد.
      ابوالقاسم عابدی
      08/09/1393  12:04
      پاسخ 34 12
      از شما خواهشمندیم هرچه سریع تر در دادن وام اقدام نمایید
      گلزارعلی عابدی
      08/09/1393  09:18
      پاسخ 0 0
      سلام بعد از سلام عرض خدمت این است که بنده برای رهن خانه احتیاج به وام دارم لزا تقاضای وام را دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:32
      0 0
      گلزار علی عزیز، سلام، شما 3/6/93 تصفیه کرده اید و 6 ماه بعد از این تاریخ امکان ثبت نام وام برای حضرتعالی ایجاد می شود.
      فضل الله خضری
      07/09/1393  20:46
      پاسخ 0 0
      وام ازدواجی می خواهم
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:34
      1 0
      مرد دلواری شجاع و عزیز ، فضل الله سلام، شما می توانید وارد سایت مرکز خدمات شده و از منوی صندوق قرض الحسنه با استفاده از راهنمای قرار داده شده ثبت نام کنید.
      احمد
      06/09/1393  09:53
      پاسخ 1 0
      در خواست وام دارم جهت تعمیرات خانه
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:35
      1 0
      با سلام
      در صورت داشتن شرایط به سایت مرکز خدمات و منوی صندوق مراجعه کرده و با استفاده از راهنمای قرار داده شده ثبت نام فرمایید.
      مائده مسعودی فر
      05/09/1393  23:45
      پاسخ 0 0
      سلام و خسته نباشید خدمت شما... بنده متقاضی درخواست وام هستم....
      محمد رضا
      05/09/1393  21:34
      پاسخ 0 0
      با سلام این وام به طلاب مجرد هم تعلق میگیرد خیلی احتیاج دارم با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      23/09/1393  10:35
      1 0
      با سلام
      به مبلغ 500 هزار تومان تعلق می گیرد
      رشیدحیدری
      05/09/1393  11:38
      پاسخ 3 0
      شرایط جدیدچیست؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      02/11/1393  09:37
      3 0
      با سلام
      1- طلبه باشد
      2- دارای پرونده پذیرشی فعال در مرکز باشد
      3- عدم اشتغال رسمی در ادارات دولتی و همچنین موسسات دیگر
      4- شش ماه از تسویه وام قبلی گذشته باشد
      5- متقاضی فاقد بد حسابی باشد.
      6- تعداد وام های دریافتی از صندوق قرض الحسنه نباید بیشتر از 4 مورد باشد.
      7- لازمه دریافت وام صندوق قرض الحسنه برای برادران ، اتمام پایه تحصیلی3
      8- تاریخ پرداخت و مبلغ وام با توجه به شرایط نقدینگی و تراکم پرونده ها از سوی مرکز تعیین میگردد لذا ثبت نام و تائید مبلغ آن به منزله پرداخت قطعی تلقی نخواهد شد.
      9- ثبت نام نهایی درخواست متقاضیان وام در سامانه صرفا با مراجعه حضوری و تایید کاربر صندوق قرض الحسنه مرکز خدمات انجام خواهد شد و ورود اطلاعات متقاضی وام در سامانه به صورت ثبت موقت می باشد و صندوق قرض الحسنه مطابق با ضوابط و مقررات با درخواست متقاضی اقدام می نماید.
      محمد امید ملایری
      04/09/1393  15:21
      پاسخ 2 0
      به دلیل سفر حج و ازدواج فرزندانم و ودیعه مسکن و قرض های متعدد نیاز مبرم به اعطاء وام وتسهیلات دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:35
      2 0
      با سلام
      در صورت داشتن وام در جریان سیستم اجازه ثبت نام نمی دهد.
      صادقی فر
      04/09/1393  15:16
      پاسخ 4 0
      درخواست وام وشرایط وام
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:35
      3 1
      با سلام
      SANDOGH.CSIS.IRدر این آدرس راهنمای ثبت نام اینترنتی وجود دارد
      محمد حسین
      04/09/1393  12:00
      پاسخ 1 1
      با عرض سلام
      برای اجاره خانه بنده نیاز به وام شما دارم امیدوارم شما درخواست بنده را قبول بفرماید .
      دعا گو شما محمد حسین کد 1253492
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:36
      2 0
      با سلام
      کدمرکز را نادرست ثبت کرده اید جهت درخواست کد صحیح مرکز خدمات خود را وارد کنید.
      رضا
      03/09/1393  22:13
      پاسخ 2 0
      سلام ، خدا قوت.
      شرایط جدید وام را انشاءالله کی اعلام کی می کنید؟؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:39
      1 0
      با سلام راهنمای شرایط وام در سایت مرکز خدمات،منوی صندوق قرض الحسنه قابل مشاهده است
      محمد حسن یاوری
      03/09/1393  14:53
      پاسخ 2 1
      طلبه ی دانشگاه رضوی مشهد هستم خواستار وام
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:45
      5 1
      با سلام
      برای ثبت نام به آدرس اینترنتی sandogh.csis.ir مراجعه فرمایید.
      محمدروحانی مجد
      03/09/1393  13:03
      پاسخ 5 3
      سلام خسته نباشید خواهشمنداست تجدید نظر فرمایید تا روحانیونی را که در سالهای مورد نیاز در سنگر تعلیم و تربیت آموزش و پرورش و تربیت معلم تدریس و عمری را سپری کرده اند، و الآن باز نشسته شده و در سنگر تبلیغ فعالیت دارند،از خدمات حوزه محروم نباشند. ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:45
      3 1
      با سلام
      با تشکر ، انشاالله در دفتر طرح و برنامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت
      الناز مهدیزاده خدایاری
      03/09/1393  12:03
      پاسخ 27 15
      با سلام اینجانب برای کمک به یک جوان دم ازدواج مبلغ 1 ملیون نیاز دارم
      پاسخ کارشناس صندوق
      18/09/1393  13:46
      20 3
      با سلام
      در صورت داشتن شرایط می توانید به نام خودتان 2 میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنید.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.