مقام معظم رهبری: برای خدا کار کنید و لحظه ای را برای خدمت به مردم و نظام از دست ندهید        مقام معظم رهبری: اگر چنانچه ما توان خودمان را بیشتر از واقع بدانیم، یا کمتر از آنچه که واقعیت است، بدانیم، دچار خطا خواهیم شد؛
 
   
 

    • قابل توجه طلاب و روحانیون محترم

      تأیید شماره خدمات کارت در سامانه صندوق قرض‌الحسنه

      کد: 3890
      ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
      تأیید شماره خدمات کارت در سامانه صندوق قرض‌الحسنه

      صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به اطلاع می‌رساند، به منظور ارتقای امنیت در توزیع و تحویل خدمات کارت به طلاب و روحانیون معزز، افرادی که خدمات کارت خود را از مراکز خدمات استانی دریافت می‌نمایند می‌بایست در اولین فرصت، با مراجعه به سامانه اینترنتی صندوق قرض‌الحسنه به آدرس Sandogh.csis.ir نسبت به تأیید شماره کارت خود اقدام نمایند .
      لازم به ذکر است در صورت عدم تأیید شماره خدمات کارت توسط صاحبان آن، امکان واریز کلیه خدمات و مزایای مرکز به خدمات کارت ایشان میسر نمی‌باشد.





      رضا
      18/04/1396  16:17
      پاسخ 8 0
      سلام ، برای تایید کارت تاریخ انتقضا میخواد، تاریخ انقضا هم ١٤٠٠ هست، که دو رقمی باید وارد کنیم، که وارد نمیشه ،راهنمایی میکنید لطفا؟
      حمیدرضاابراهیمی
      03/10/1394  20:32
      پاسخ 9 1
      سلام.وارد همین سامانه که میشویم برای تاییدکارت اخطار میدهد.ممنون میشم مشکل مارو هم حل کنید
      صابری
      19/09/1394  13:49
      پاسخ 0 0
      سلام .این صندوق قرض الحسنه در استان خراسان جنوبی هم وام خواهد داد ؟
      خاکی نشین
      29/07/1394  20:12
      پاسخ 7 1
      با عرض سلام و ادب و احترام
      لطفا چند نمونه از مزایای خدمات کارت را شرح دهید ؟
      تشکر
      فاضل
      17/03/1394  17:00
      پاسخ 5 4
      با سلام ای کاش مقدمات کار
      مثل فعال سازی پیامک هم اقدام میشد
      طلبه ای از شهرستان
      20/02/1394  09:48
      پاسخ 1 0
      باعرض سلام واحترام!بنده طلبه قم هستم ولی ساکن شهرستان وبخاطر دور بودن مسافت قادر به آمدن قم نیستم میشود یکی از دوستان خدمات کارت مرا تحویل بگیرد وبرایم پست کند؟ممنونم
      علی زنگنه
      08/04/1394  12:31
      1 1
      با سلام
      به دلیل مسائل امنیتی و حقوقی، همچون بانک تحویل خدمات کارت به صاحب کارت بوده و به هیچ وجه کارت به فرد دیگری تحویل داده نمی شود مگر با ارائه وکالت نامه قانونی از مراجع ذی صلاح.
      وحیدلطفی احمدآباد
      06/02/1394  01:18
      پاسخ 5 2
      بسیار کار نیک و پسندیده ای است.صمیمانه تشکر.طلبه تربت حیدریه.
      محمد
      01/02/1394  14:47
      پاسخ 1 0
      با سلام
      بنده وقتی برای تایید شماره کارت به بخش مورد نظر می روم با این پیام مواجه میشوم. "کاربر گرامی !
      اطلاعات خدمات کارت شما در سیستم موجود نمی باشد." لطفا راهنمایی کنید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/04/1394  12:57
      1 0
      با سلام
      دوباره به سامانه سخا مراجعه نموده و در صورتی که دوباره با این پیام مواجه شدید، با مرکز خدمات استان خود تماس بگیرید.
      علی
      30/01/1394  13:44
      پاسخ 0 0
      باسلام قسمت تایید شماره کارت راکه میزنم پیغام میدهد : اطلاعات خدمات کارت شما در سیستم موجود نمی باشد
      لطفا راهنمایی بفرمایید
      متشکرم
      موسوی
      22/01/1394  09:58
      پاسخ 0 0
      سلام برای تایید شماره خدمات کارت به ادرس معرفی شده مراجعه نمودم پیام ADONewConnection: Unable to load database driver می دهد لطفا راهنمایی فرمائید.
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/04/1394  12:45
      0 0
      در این خصوص با پشتیبانی سامانه سخا تماس حاصل فرمایید.
      احمد
      21/01/1394  14:33
      پاسخ 1 0
      اگر رمز کارت خدمات را گم کنیم ازکجا بگیریم
      پاسخ کارشناس صندوق
      07/04/1394  12:43
      1 0
      با سلام
      صدور رمز مجدد خدمات کارت در شعب بانک ملی با عنوان درخواست صدور رمز برای کارت های ویژه امکان پذیر می باشد.
      حمید بهروزیه
      18/01/1394  14:15
      پاسخ 0 0
      با سلام من برای ثبت و تائید شماره خدمات کارت که وارد می شوم دو تا از قسمتها از قبلپکامل شده در حالیکه با شمارهخدمات کارت من یکی نیست چکار کنم ....ممنون
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/04/1394  12:02
      0 0
      با عرض سلام
      8 شماره اول خدمات کارت ثابت بوده و برای همه کارت ها یکسان می باشد و با 9916-6037 شروع می شود. در صورتی که مغایرتی در شماره کارت خود می بینید، ضمن بررسی مجدد کارت خود، به مرکز خدمات استان خود مراجعه فرمایید.
      شافعی
      16/01/1394  11:29
      پاسخ 9 3
      سلام خیلی خوب است ولی اگر امکان دارد هزینه بیمه را از بن کارت ماهانه کسر نمائید متشکر
      حسینی
      16/01/1394  08:37
      پاسخ 9 2
      با تشکر از زحمهت شما. لطفا مزایا را ارتقا دهید
      جدائی
      05/01/1394  13:42
      پاسخ 2 0
      سلام علیکم بنده کارت گرفتم ولی تائیدنمی کنه شماره کارت رو چکاربایدبکنمA
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:17
      0 1
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      ناشناس
      29/12/1393  01:40
      پاسخ 1 0
      با سلام و عرض ادب . چرا هنوز این کارت فعال و اجرایی نشده ؟
      خسته نباشید
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:16
      0 0
      با سلام و احترام
      خدمات کارت های صادره برای طلاب و روحانیون معزّز در سراسر کشور در حال توزیع بوده و هم اکنون کسانی که این کارت را تحویل گرفته اند، از خدمات و امکانات آن استفاده می نمایند.
      حسینی
      26/12/1393  09:03
      پاسخ 2 0
      برای تایید کارت اقدامات غیر ممکن می باشد
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:15
      0 0
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      صائبه محمدپور
      13/12/1393  17:30
      پاسخ 0 0
      سلام چطوری بایدکارتمونوتاییدکنیم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:14
      0 1
      با سلام و احترام
      شما می توانید با مراجعه به آدر س زیر در سامانه صندوق یا سخا خدمات کارت خود را تایید نمایید:
      سامانه سخا یا صندوق/تسهیلات وام/خدمات کارت/تایید خدمات کارت.
      همچنین نحوه تایید خدمات کارت در قسمت اخبار سامانه صندوق و سخا اطلاع رسانی شده و با مراجعه به فایل پیوستی آن اقدام نمایید.
      ساحل
      07/12/1393  20:56
      پاسخ 0 4
      با سلام طرح بسیار خوبی هست ،ریاست وکادر مرکز خدمات گیلان بسیار عالی در این قضیه عمل کردندممنونیم
      طلبه خسته از کارتهای خالی
      07/12/1393  14:22
      پاسخ 47 3
      با سلام
      از زحمات مسئولین امر بی نهایت تشکر اما چه لزومی دارد طلبه صد تا کارت داشته باشد؟ اگر کارت هوشمند طلبگی هست پس کارت پارسیان چیست؟ اگر کارت پارسیان هست پس خدمات کارت دیگه چیه؟ اگر خدمات کارت هست پس بن کارت کتاب چه مفهومی دارد، کارت های بانک تجارت؟!! کارت صندوق دفتر تبلیغات ... دوستان عزیز یه ذره تامل کنند این همه کارت که همش خالی هستند ضربه به بیت المال و بی ارزشی طلبه نیست؟ مثلا این بن کارت کتاب به چه درد می خوره؟ یا مثلا همین کارت هوشمند که حتی در امتحان هم برگه کاغذی را قبول می کنند و کارتشان هیچ ارزشی ندارد به چه دردی می خورد؟
      لطفا تایید کنید تا هزاران طلبه لایکش کنه
      خسته شدیم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:11
      5 18
      با سلام و تقدیم احترام
      باید به این نکته توجه داشته باشیم که در خصوص صدور کارت های متعدد برای هر فرد در جامعه اعم از طلبه و روحانیون معزّز و افراد غیر طلبه، یک سری قوانین و مقرّرات از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی، بانک صادر کننده کارت و سایر نهادهای نظارتی حاکم بوده، لذا صدور کارت یک کارت همه منظوره برای افراد وجود نداشته و به ناچار کارت های متعدد صادر می شود.
      حسن مرادی
      09/07/1394  01:47
      1 0
      سلام . لطفا چند تا از مزایای خدمات کارت رو بفرمایید . 10تا کارت دیگه هم مثل خدمات کارت داریم که همه خالی اند. این همه هزینه برای صدور کارتهای خالی چه معنی داره.
      سید
      06/12/1393  14:09
      پاسخ 0 0
      باسلام
      برای دریافت کارت خدمات چه اقداماتی باید انجام بدیم
      طلبه ای از بیرجند
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:10
      1 1
      با سلام و احترام
      طبق جدول زمانبندی مرکز خدمات استان محل سکونت شما، به جنابعالی اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به قسمت مربوطه اقدام به دریافت کارت خود نمایید.
      هادی
      05/12/1393  12:36
      پاسخ 2 1
      باسلام*اولا که همه طلاب کارت دارند و خیلی معلوم نیست صدور دوباره الین کارتها چه وجهی دارد ثانیا برای خانواده های مرحومین به تعداد اعضای خانواده کارت صادر شده در حالیکه در محل تایید کارت فقط میتوان یک کارت را تایید کرد.
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:10
      0 0
      با سلام و احترام
      در خصوص اطلاع رسانی در خصوص خدمات کارت های صادره برای طلاب و روحانیون معزّز و همچنین اشکال مطرح شده از سوی جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      در ضمن در هنگام تحویل خدمات کارت به افراد، راهنمای استفاده از خدمات کارت نیز به ایشان تحویل شده تا از مزایا و سرویس های قابل ارائه با این محصول اطلاع رسانی شود.
      الهام اسلام دوست
      04/12/1393  12:24
      پاسخ 1 1
      با سلام وخسته نباشید برای دریافت کارت خدمات چه اقدامی باید کرد
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:07
      0 0
      با سلام و احترام
      طبق جدول زمانبندی مرکز خدمات استان محل سکونت شما، به جنابعالی اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به قسمت مربوطه اقدام به دریافت کارت خود نمایید.
      صادقی
      03/12/1393  21:06
      پاسخ 1 0
      سلام. برای تایید کارت روی ایکون مربوطه که کلیک میکنیم وارد صفحه نمیشه تا بتونیم تایید کنیم.پیام میده کارت شما تایید نشده.چیکار باید کرد؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:06
      0 0
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      محمد
      03/12/1393  21:04
      پاسخ 1 0
      سلام.ثبت نام میکنم سیستم میگه باید خانه های زرد رنگ پر بشه . میخوام انتخاب کنم قبول نمیکنه .فک کنم با مرکز بخش مشکل دارم. هرمزگان -بدر لنگه-بخش مهران
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:05
      0 0
      با سلام
      کدخودتون را ثبت کنید تا بررسی کنیم
      میلاد گودرزی
      03/12/1393  17:43
      پاسخ 3 0
      ]چرا کارت ها شماره حساب ندارند
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:05
      0 1
      با سلام و احترام
      ایجاد حساب مشترک برای طلاب معزّز و ایجاد شماره کارت های متفاوت برای ایشان گامی در راستای استفاده بهتر و بیشتر طلاب گرامی از تسهیلات بانکی بانک ملی می باشد، لذا استفاده از آن باعث تقویت ارائه تسهیلات به ایشان خواهد بود.
      کاظم حافظ نیا
      01/12/1393  20:11
      پاسخ 3 0
      سلام وقتی میخوام خدمات کارت را تایید کنم .پیام میدهد : کاربر گرامی !
      اطلاعات خدمات کارت شما در سیستم موجود نمی باشد.
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:03
      0 0
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      میلاد عبدالهی
      01/12/1393  12:03
      پاسخ 0 0
      با عرض سلام بنده العان به مدت دو سال است که کارت خودمو دریافت کردم ولی وقتی وارد پنل کاربری و قسمت تایید شماره کارت میشم میگه شماره کارت شما ثبت نشده است باید چیکار کنم؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:02
      0 0
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      سعید کامران آزاد
      30/11/1393  18:22
      پاسخ 1 0
      با عرض سلام و خسته نباشید،وقتی برای تایید شماره کارت وارد سایت میشم این مطلب میاد که اطلاعات شما در سیستم ثبت نشده،باید از جه روشی شماره کارت را تایید کنم.با تشکر
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:02
      1 0
      با سلام و احترام
      خواهشمند است در خصوص اشکال بوجود آمده برای جنابعالی به مرکز خدمات استان محل سکونت خود مراجعه فرموده یا تماس حاصل فرمایید.
      عرب
      30/11/1393  16:31
      پاسخ 0 0
      آیا کارت خدمات به همه ی طلاب اختصاص دارد؟ و همه باید برای دریافت آن اقدام کنند؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:01
      0 0
      با سلام و احترام
      بله، این کارت برای کلیه طلاب و روحانیون معزز سراسر کشور صادر شده و به تدریج و طبق جدول زمانبندی مراکز خدمات استانی اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به قسمت مربوطه اقدام به دریافت کارت خود نمایید.
      داود
      30/11/1393  14:28
      پاسخ 0 1
      سلام بنده طلبه قم هستم ولی کارتی نگرفته ام الان باید چکار کنم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:00
      1 0
      با سلام
      با سلام و احترام
      طبق جدول زمانبندی مرکز خدمات استان قم به جنابعالی اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به قسمت مربوطه اقدام به دریافت کارت خود نمایید.
      احمدی
      16/11/1393  16:49
      پاسخ 4 0
      با سلام بنده کارت خدمات را دریافت کردم ولی نمی دانم چگونه تآییدش کنم
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  08:57
      5 1
      با سلام
      با سلام و احترام
      شما می توانید با مراجعه به آدر س زیر در سامانه صندوق یا سخا خدمات کارت خود را تایید نمایید:
      سامانه سخا یا صندوق/تسهیلات وام/خدمات کارت/تایید خدمات کارت.
      همچنین نحوه تایید خدمات کارت در قسمت اخبار سامانه صندوق و سخا اطلاع رسانی شده و با مراجعه به فایل پیوستی آن اقدام نمایید.
      سامان زلفی
      04/11/1393  19:50
      پاسخ 28 5
      ممنون از زحمات مرکز خدمات
      سلمان دهواری
      30/10/1393  18:23
      پاسخ 29 13
      سلام خیلی خوب است
      اشکان
      08/01/1394  21:43
      1 0
      من کارت ندارم چیکار کنم؟؟؟؟؟
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:18
      1 1
      با سلام و احترام خدمات آقای اشکان
      به استحضار می رساند خدمات کارت برای کلیه طلاب و روحانیون معزز کشور صادر شده و طبق جدول زمانبندی مرکز خدمات استان محل سکونت شما، به جنابعالی اطلاع رسانی شده تا با مراجعه به قسمت مربوطه اقدام به دریافت کارت خود نمایید.
      بهارفر
      24/10/1393  23:43
      پاسخ 124 27
      با سلام.بنده طلبه ساکن قم هستم. برای دریافت کارت خدمات چه اقداماتی لازم است
      مصطفی
      08/12/1393  20:23
      5 3
      سلام ایاطلاب قم را نیز شامل میشود
      پاسخ کارشناس صندوق
      06/02/1394  09:12
      8 3
      با سلام و احترام خدمت آقای مصطفی
      خدمات کارت و تسهیلات وام شامل همه طلاب و روحانیون معزز در سراسر کشور شده و محدود به افراد خاصی نمی شود.
      وزیری
      08/02/1394  00:43
      3 2
      بنده جهت تاییدخدمات کارت به سامانه فوق مراجعه کردم ولی باکلیک برروی آیکون مربوطه،پیام دادکه اطلاعات خدمات کارت شمادرسامانه موجودنمی باشد.اکنون چه بایدبکنم؟ضمناخدمات کارت راتحویل گرفته ام وپیامکی جهت اقدام برای تأییدآن نیزدریافت نموده ام.متشکرم
      کارشناس صندوق
      08/04/1394  12:16
      0 3
      با سلام خدمت آقای وزیری
      دوباره به سامانه سخا مراجعه نموده و در صورتی که دوباره با این پیام مواجه شدید، با مرکز خدمات استان خود تماس بگیرید.

       

       

      کاربر گرامی! لطفا در قسمت نظرات صرفا دیدگاه خود در مورد این خبر را درج نمایید. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پیگیری با شماره 02531200 تماس حاصل فرمایید.